احتمال یک شوک نقل وانتقالاتی بین استقلال و سپاهان

اقتصاد ایران: اتفاقاتی که پیرامون اردوی سپاهان و استقلال طی روزهای اخیر جریان داشته ممکن است منجر به یک انتقال عجیب و غیرمنتظره شود.

ورزش سه: هشتم شهریور ماه و پیش از مصاف استقلال برابر استقلال خوزستان که در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار شد، شاهد انتشار یک بیانیه از سوی باشگاه استقلال بودیم که طی آن موضوع عجیبی را توضیح داده بود. ماجرا هم به مصدومیت ۱۰ روزه و خروج آرمین سهرابیان از لیست باشگاه اختصاص داشت تا شرایط برای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو مهیا شود. 

البته در همان زمان مدیران استقلال تاکید کردند که بلافاصله پس از پایان محرومیت سهرابیان نام او به فهرست تیم بازگردانده خواهد شد اما فهرست استقلال پر است و این اتفاق هنوز رخ نداده تا احتمال جدایی دوباره این بازیکن قوت بگیرد.

در سوی دیگر به صورت همزمان اتفاقاتی در اصفهان پیرامون باشگاه سپاهان و برخی بازیکنانش در جریان بود. در واقع مدیران باشگاه سپاهان هم به‌مانند مدیران استقلال با مشکل ثبت قرارداد مواجه بوده و هستند و در این بین دریافت پیشنهادی از سوی باشگاه اتحاد کلبا برای جذب محمد دانشگر ممکن است راهی تازه پیش پای آنها بگذارد. اینکه با جدایی دانشگر و پیوستن او به کلبا موافقت کنند و آرمین سهرابیان را جایگزین وی کنند.

احتمال یک شوک نقل وانتقالاتی بین استقلال و سپاهان

سهرابیان یکی از بازیکنان پرورش‌یافته آمادگی سپاهان است که در لیگ شانزدهم نیز زیر نظر عبدالله ویسی برای طلایی‌پوشان اصفهانی بازی کرد. او اما در ابتدای لیگ هفدهم و در شرایطی که سپاهان اوضاع خوبی نداشت و به بازیکنان خود چندان اهمیتی نمی‌داد راه جدایی در پیش گرفت و به استقلال پیوست. 

او که طی سال‌های اخیر با حضور در استقلال، سایپا و گل‌گهر حسابی با تجربه شده با قابلیت بازی روی زمین و قدرت سرزنی گزینه‌ای ایده‌آل برای جانشینی دانشگر به‌شمار می‌رود.

احتمال یک شوک نقل وانتقالاتی بین استقلال و سپاهان

البته با توجه به جلسات مکرر میان مدیران باشگاه‌ها با فدراسیون در حال حاضر سپاهانی‌ها قصد ندارند دست خود را به صورت کامل رو کنند و اطلاع‌رسانی خاصی در این باره نکرده‌اند اما خود ژوزه مورایس کاملا راضی به این جابه‌جایی است.

پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال ایران 28 شهریور بسته می‌شود و هنوز تیم‌ها در حال ترمیم و جابه‌جایی هستند، البته با توجه به موضوع ددلاین فهرست آسیایی تعجیل خاصی در موضوع ثبت قراردادها در دستور کار است و دو باشگاه در صورت حل نشدن موضوع سقف قرارداد باید هرچه سریع‌تر روی جابه‌جایی‌ها به نتیجه برسند.


 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ