کشف ۲۸ کیلو تریاک در نهبندان / ۲۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شد

اقتصاد ایران: بیرجند- فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۲۸ کیلو ۵۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و توقیف یک دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین عرب ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پژو پارس سفید که از مبدا زاهدان به مقصد مشهد در حال حرکت بوده مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، مقدار ۲۸ کیلو و ۵۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: مأموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عرب خاطرنشان کرد: برخورد مأموران انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

توقیف خودروی شوتی در بیرجند

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند هم از توقیف یک دستگاه سواری شوتی و کشف هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد رضا کارگر در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران یگان امداد شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری شوتی مشکوک شده و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو مقدار هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: مأموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قاین

فرمانده انتظامی شهرستان قاین نیز گفت: مأموران انتظامی این فرماندهی هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو کشف کردند.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان قاین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه کامیونت مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: مأموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه معرفی شدند.

سرهنگ فولادی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ