پوستر سیزدهمین دوره جشنواره تئاتر لاهیجان رونمایی شد

اقتصاد ایران: لاهیجان- پوستر سیزدهمین جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان رونمایی و هیأت انتخاب و آثار راه یافته به بخش مسابقه معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه پوستر سیزدهمین جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان با حضور مسئولان و جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه رونمایی و همچنین هیأت انتخاب، آثار راه یافته به بخش مسابقه جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان نیز معرفی شد.

پوستر سیزدهمین دوره جشنواره تئاتر لاهیجان رونمایی شد

«رضا زنده دل» دبیر جشنواره شهروند لاهیجان در آئین رونمایی از پوستر سیزدهمین دوره جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان اظهار کرد: پس از فراخوان سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان ۱۵۵ اثر از ۲۲ استان کشور متقاضی شرکت در جشنواره شدند که توسط ۳ تیم سه نفره هیأت انتخاب متشکل از هنرمندان عرصه نمایشی ملی و استانی مورد ارزیابی قرار گرفت که در بخش مسابقه اصلی (شهر ما - آسمان آبی) ۱۵ اثر از استان‌های سراسر کشور انتخاب شدند.

پوستر سیزدهمین دوره جشنواره تئاتر لاهیجان رونمایی شد

شهردار لاهیجان با بیان اینکه در بخش کودک نیز ۸ اثر از سراسر کشور انتخاب شده است، گفت: ۷ اثر از آثار انتخاب شده را از شهرهای گیلان املش، رشت، رودسر، لاهیجان، کیاشهر، سیاهکل، کلاچای و یک اثر به عنوان مهمان مورد پذیرش قرار گرفت.

پوستر سیزدهمین دوره جشنواره تئاتر لاهیجان رونمایی شد

وی داوران بخش اصلی مسابقه را آقایان فرهاد قاسمیان، قطب الدین و کوروش سلیمانی و در بخش کودک نیز جعفر ستاری، مهدی حبیبی و نسرین بابایی معرفی کرد و گفت: این دوره جشنواره به صورت بین المللی برگزار می‌شود و از کشورهای ترکیه، روسیه و عراق نیز آثار ارسال شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ