لزوم توجه ویژه به موضوع «غزه» در جشنواره سینمای جوان ایران

اقتصاد ایران: قزوین- معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: موضوع غزه مسئله و موضوع مهمی است و باید از آثار مرتبط با این حوزه حمایت و تقدیر ویژه بشود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی در آیین رونمایی جشنواره فیلم کوتاه جوان ایرانی راژیا که پیش از ظهر چهارشنبه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که استان به‌عنوان برگزار کننده جشنواره انتخاب می‌شود به این معنا است که استان این قابلیت و ظرفیت را پیدا کرده که بتواند برگزار کننده مراسم مهم باشد که یکی از عواملی که سبب می‌شود تا این مسئولیت به استان سپرده شود مسئله هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌ها به استان در برگزاری برنامه‌های مختلف است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین عنوان کرد: حضور نسل جوان در سینمای ایران نشان‌دهنده آن است که سینمای جوان ایران در نسل‌های بعد جایگاه خوبی دارد که ما باید به این مسئله توجه کافی داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگرچه قالب‌های مختلف هنری انتقال‌دهنده پیام هستند اما سینما جامع‌الاطراف است و در حوزه فیلم به‌ویژه فیلم کوتاه پیام به‌راحتی به مخاطبین جوامع مختلف منتقل می‌شود که این ظرفیت باید مورد توجه قرار بگیرد.

این مسئول مطرح کرد: در گذشته تلاش بر این بود تا جلساتی که برای پیشکسوتان هنر در نظر گرفته می‌شود به‌صورت مستمر باشد تا با این روش بتوانیم جایگاه و ظرفیت هنری استان را حفظ کنیم حالا نیز باید در جایگاهی قرار بگیریم که بتوانیم به‌خوبی از ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و این ظرفیت‌ها را توسعه دهیم.

وی ادامه داد: اینکه استان قزوین برگزار کننده جشنواره بزرگ این‌چنینی است دستاورد بزرگی است و این هنر مسئولین است که از این فرصت چطور استفاده کنند.

کاظمی عنوان کرد: حضور ۹ اثر از استان قزوین در جشنواره سینمای جوان ایران برای ما بسیار ارزشمند است اما نباید به این تعداد بسنده کنیم بلکه باید تلاش کنیم تا با تقویت این حوزه شاهد آن باشیم که طی سال‌های آتی آثار بیشتری از استان قزوین وارد این جشنواره شود.

وی در پایان گفت: موضوع غزه مسئله و موضوع مهمی است که به یقین در این جشنواره نیز به آن پرداخته شده و باید از آثار این حوزه به طور ویژه حمایت و تقدیر شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ