​حمایت بانک صادرات ایران از اکران ٤ فیلم کوتاه

اقتصاد ایران: بانک صادرات ایران در تداوم سیاست‌های حمایتی خود از فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی، از اکران خصوصی ٤ فیلم کوتاه حمایت کرد.

- اخبار اقتصادی -

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به عنوان یکی از بانک‌های حامی فعالیت‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری در کشور، از اکران خصوصی ٤ فیلم کوتاه «ابله»، «آنتراکت»، «تکه‌ای از تو» و «اینجا خونمونه»، در پردیس سینمایی ملت حمایت کرد.

مهرداد رضائی، بازرس ویژه مدیرعامل بانک صادرات ایران در این اکران که با حضور و استقبال علاقه‌مندان به هنر سینما برگزار شد، در سخنانی به بیان اهمیت توجه به هنر ایرانی اسلامی و تأمین مالی و همچنین حمایت از هنرمندان متعهد پرداخت.
دو فیلم کوتاه «آبله» و «آنتراکت» با تهیه‌کنندگی و بازیگری فاطمه‌السادات مختاری، همکار بانک صادرات ایران تولید شده که در جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز مورد استقبال قرار گرفته است. فیلم کوتاه «هناسه» و «قبل از غروب» نیز به تهیه‌کنندگی وی تولید شده است.
بانک صادرات ایران علاوه بر تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، طی سال‌های اخیر با حمایت از ساخت و تولید آثار فاخر ملی در حوزه فرهنگ و هنر، جایگاه ویژه‌ای در این زمینه دارد که حمایت برگزاری جشن بزرگ حافظ، جشنواره فیلم کوتاه رشد و اکران خصوصی ٤ فیلم کوتاه اخیر نمونه‌هایی از این موارد هستند.
همچنین کمک به تولید برخی آلبوم‌های موسیقی فاخر ایرانی توسط ایرج خواجه‌امیری، حسام‌الدین سراج، سالار عقیلی و همکاری با همایون شجریان و کیخسرو پور ناظری برای تولید آلبوم «ش م س» از جمله حمایت‌های بانک صادرات ایران در حوزه موسیقی اصیل ایرانی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ