مراحل ثبت‌نام غیرحضوری سفیران در تپسی

اقتصاد ایران: تاکسی‌های اینترنتی توانسته‌اند فرهنگ حمل‌ونقل را تغییر دهند. تا ده، پانزده سال پیش، مسافران انتخاب‌های محدودی برای سفرهای شهری و حتی بین‌شهری داشتند. به غیر از تاکسی‌‌‌‌‌‌های موجود، ماشین‌های شخصی بودند و آژانس‌‌‌‌‌های محلی.

- اخبار بازار -

از طرف دیگر رانندگان نیز تا قبل از آغاز به کار  تاکسی اینترنتی  برای فعالیت و کسب درآمد یا باید بدون مسیر مشخصی در خیابان‌ها مسافرکشی می‌کردند یا در آژانس‌های محلی منتظر درخواست مسافران معطل می‌شدند.

تاکسی اینترنتی اما شرایط را تغییر داد. تپسی به عنوان یک مجموعه فعال در زمینه تاکسی اینترنتی توانسته اعتماد سفیران و مسافران را جلب کند.

در این نوشته قرار است مراحل ثبت نام غیر حضوری سفیران در تپسی را گام‌به‌گام به شما آموزش دهیم.

مزایای تپسی برای رانندگان چیست؟

قبل از آنکه سراغ توضیح مراحل ثبت‌نام غیرحضوری سفیران در تپسی برویم، بهتر است با مزایای کار در این مجموعه برای سفیران آشنا شویم.

· اپلیکیشن کارآمد و به‌روز

یکی از مهمترین مزایای کار در تپسی برای سفیران، استفاده از اپلیکیشن به‌روز و کارآمد این مجموعه است. اپلیکیشن تپسی با کاربری آسان، تمام نیاز سفیران را برطرف می‌کند. در این اپلیکیشن برای رانندگان ماشین، مسیریاب نیز تعبیه شده تا دیگر برای پیدا کردن مقصد مجبور به خروج از برنامه نباشند.

· ساعت کاری منعطف

یکی دیگر از مزیت‌های کار در تپسی به عنوان سفیر، ساعت‌کاری منعطف است. سفیر در هر ساعت از شبانه‌روز می‌تواند با آنلاین شدن در اپلیکیشن، درخواست مسافران را قبول کند. طبیعتا هرچه ساعت‌کاری و قبول درخواست مسافران بیشتر باشد، درآمد نهایی سفیر بیشتر خواهد شد.

· طرح‌های تشویقی

تپسی هم برای سفیران و هم مسافران به صورت دوره‌ای طرح‌های تشویقی در نظر می‌گیرد. از طرح‌های تشویقی برای سفیران می‌توان به کمیسیون صفر، درآمد تضمینی ساعتی، پاداش‌ سفر و ... نام برد.

· فروش لوازم مصرفی ماشین با تخفیف

یکی از دغدغه‌های مهم رانندگان، خرید لوازم یدکی و تعمیرات دوره‌ای ماشین است. تپسی با راه انداختن مجموعه «تپسی گاراژ» با فروش اقلام مصرفی به سفیران با تخفیف بالا، این دغدغه را برطرف کرده‌است.

از دیگر مزیت‌های کار در تپسی می‌توان به امنیت سفر، پشتیبانی 24 ساعته تلفنی، تسویه آنی با سفیران و ... نام برد.

مراحل ثبت‌نام غیر حضوری سفیران در تپسی

تپسی این امکان را برای سفیران فراهم کرده تا به صورت مجازی و بدون نیاز به مراجعه حضوری ثبت‌نام کرده و کار خود را آغاز کنند. در ادامه مراحل ثبت‌نام غیر حضوری سفیران را توضیح می‌دهیم.

1. ورود به صفحه ثبت نام

در اولین گام باید به  صفحه ثبت‌نام رانندگان تپسی  مراجعه کنید. در این صفحه با وارد کردن شماره همراه خود(خط موبایل باید به نام راننده باش) از طرف تپسی کد ورود برای شما ارسال خواهد شد. کد را وارد کنید تا مراحل ثبت‌نام آغاز شود.

1. وارد کردن مشخصات شخصی

در گام بعدی ثبت‌نام غیرحضوری سفیران در تپسی، متقاضی باید مشخصات شخصی خود شامل اسم و فامیل، شماره ملی، آدرس و ... را وارد کند و دکمه ادامه را بزند.

1. بارگذاری تصویر پروفایل و مشخصات ماشین

در صفحه بعدی از سفیر درخواست می‌شود عکس پروفایل خود و همچنین اطلاعات ماشین را بارگذاری کند. مدارک بارگذاری شده عبارت است از:

  • نوع خودرو
  • پلاک ماشین
  • تصویر رو و پشت کارت ماشین
  • تصویر رو گواهینامه و پشت گواهینامه
  • مشخصات کارت بیمه

1. مطالعه قوانین و مقررات

در صفحه بعدی کاربر باید قوانین و مقررات تپسی را مطالعه و تایید کند. اگر به عنوان سفیر قصد فعالیت در تپسی را دارید، حتما خواندن صفحه قوانین را جدی بیگیرید.

1. احراز هویت

در صفحه پایانی از کاربر درخواست می‌شود برای احراز هویت یک عکس واضح از خود گرفته و بارگذاری کند. همچنین نیاز است امضای کاربر نیز در سامانه ثبت شود.

1. تایید صلاحیت و آغاز به کار

پس از طی کردن همه مراحل، درخواست سفیر در سامانه تپسی به ثبت می‌رسد و پس از اعتبار سنجی و همچنین گرفتن تاییدیه از پلیس بابت سوء پیشینه و... نتیجه نهایی به سفیر اعلام می‌شود.

بعد از گرفتن تاییدیه، سفیر می‌تواند با دانلود اپلیکیشن رانندگان  فعالیت خود را در تپسی آغاز کند.

"این مطلب تبلیغاتی است"

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ