برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شفت با محوریت جوانان باشد

اقتصاد ایران: شفت- فرماندار شفت گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شفت با محوریت جوانان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی ظهر چهارشنبه در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان شفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: تبیین‌گری واقعیات‌های دفاع مقدس و ترویج این ارزش‌ها برای نسل جوان، موجب تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

فرماندار شفت بر لزوم برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان تاکید کرد و بیان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و همه مسئولان و مردم باید در این امر دخیل باشند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شفت با محوریت جوانان باشد، ادامه داد: مسئولان دستگاه‌ها امکان حضور نسل جدید را در برنامه‌ها فراهم کنند.

نقدی اضافه کرد: پاسداشت خون شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها و همچنین ارج نهادن به جانفشانی جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که امروز بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال فرهنگ ایثار، صبر و ولایت پذیری به نسل جوان امروز است، افزود: تنها راهکار مردمی برگزار کردن مراسم‌ها و اجازه ورود نسل جوان در اجرای امور مربوط است.

نقدی با بیان اینکه بخشداران و دهیاری‌ها نیز باید برنامه‌هایی را برای هفته دفاع مقدس تدارک ببینند، افزود: مستند سازی از همه برنامه‌ها نیز باید در دستور کار قرار گیرد.


وی با بیان اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس مختص بسیج و سپاه نیست، ادامه داد: دفاع مقدس را مردم رقم زدند و گرامیداشت این هفته نیز باید توسط مردم و تمام آحاد جامعه برگزار شود نه اینکه فقط مختص ادارات باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ