المپیک پاریس را باید به نام ایران ثبت کرد/ دو ماه دیگر بر می‌گردم

اقتصاد ایران: سرگروه مصدوم تیم ملی تکواندو گفت: رقابت های تکواندو در بازیهای المپیک سطح فنی بالایی داشت و تکواندو ایران این آزمون سخت را با کسب چهار مدال رنگارنگ را با موفقیت پشت سر گذاشت.

میرهاشم حسینی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: در یک جمله باید «المپیک پاریس را به نام تکواندو ایران نوشت» این شاید بهترین جمله باشد که در وصف موفقیت بزرگ تکواندو ایران در این دوره از بازی‌ها، بیان کرد. همه اعضای تیم به لحاظ فنی و بدنی آمادگی بالایی داشتند و مهم‌تر از آن شرایط روحی، روانی لازم برای مبارزه در چنین رویداد پر اهمیتی را داشتند.

وی ادامه داد: مبارزات تکواندو در بازی‌های المپیک به دلیل حضور بهترین‌های دنیا همیشه در سطح فنی بالایی برگزار می‌شود، در این میدان سخت کسب چهار مدال از چهار نماینده اعزامی ثبت یک نتیجه فوق العاده است که معتقدم تکواندو ایران استحقاق آن را داشت و باید به خانواده بزرگ تکواندو، مدال آوران شایسته و مسئولان فدراسیون برای ثبت این برگ زرین در تاریخ ورزش پر افتخار تکواندو تبریک گفت.

سرگروه تیم ملی تکواندو در مورد آخرین شرایط مصدومیت خود گفت: مدتی است که عصا را کنار گذاشته و تمرینات بدنسازی و بازتوانی را آغاز کرده‌ام، عجله‌ای برای بازگشت به میدان مسابقه ندارم و طبق برنامه مربی پیش می‌روم. ان شاالله دو ماه بعد می‌توانم تمرینات فنی را نیز آغاز کنیم.

حسینی در خصوص حضور در لیگ برتر گفت: پیشنهاد برای مبارزه در لیگ برتر دارم و با توجه به زمانبندی لیگ هم می‌توانم در لیگ حضور داشته باشم، ولی قصدی برای مبارزه در لیگ برتر ندارم، نمی‌خواهم ریسک کنم، هدف من مسابقات قهرمانی ۲۰۲۵ جهان است و می‌خواهم با قدرت برای حضوری موفق در این میدان بزرگ آماده شوم.

وی در پایان گفت: از رئیس و دبیرکل فدراسیون تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی حمایت کردند و پیگیری کارهای درمانی ام بودند. حتی کارمندان فدراسیون هم همکاری بسیار خوبی داشتند. ان شاالله بتوانم در مسابقات آتی با کسب مدال پاسخ این همه محبت را بدهم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ