قزوین میزبان ۱۰ استان در جشنواره منطقه‌ای جوان ایران خواهد بود

اقتصاد ایران: قزوین-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: جشنواره فیلم کوتاه جوان ایرانی با حضور ۱۵۰ نفر فیلم‌ساز و عکاس برتر از ۱۰ استان کشور در قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین براتی در آیین رونمایی جشنواره فیلم کوتاه جوان ایران راژیا که پیش از ظهر چهارشنبه در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وقفه‌ای که در حوزه سینما و فیلم در استان ایجاد شده بود تلاش ما براین بود که این خلأ جبران شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: جشنواره فیلم کوتاه جوان ایرانی با حضور ۱۵۰ نفر فیلم‌ساز و عکاس برتر از ۱۰ استان کشور در تاریخ ۲۵ تا ۳۱ شهریورماه برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه مراسم اختتامیه در ۳۱ شهریورماه برگزار خواهد شد افزود: استان قزوین در حوزه فیلم کوتاه جشنواره جوان جزو استان‌های خوب کشور است و ما در تلاش بودیم تا با یک اتفاق پویاتر خلأ ایجاد شده را جبران کنیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه داوران از استادان برجسته و خوب کشور هستند عنوان کرد: چهره‌های شاخص فیلم و سینمای قزوینی در سطح کشور نیز در جمع داوران و استادان این جشنواره حضور دارند.

وی بیان کرد: برای برگزاری این جشنواره تعامل و هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های مختلف استان شکل گرفت که ما امیدواریم این جشنواره آورده‌های خوبی برای استان به همراه داشته باشد و بتواند اسباب معرفی ظرفیت‌های استانی باشد.

این مسئول در پایان گفت: در خلال جشنواره کارگاه عکاسی و فیلم‌سازی با حضور استادان برتر کشوری تشکیل می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند برای ارتقا سطح معلومات فنی و هنری خود از ظرفیت ایجاد شده استفاده کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ