ارائه خدمات حقوقی و مشاوره رایگان به خانواده‌های دارای فرزند سندروم داون

اقتصاد ایران: آیین آغاز اجرای طرح ملی خدمات مشاوره رایگان حقوقی روانشناسی و مددکاری به افراد دارای سندروم داون و خانواده‌های آنها از سوی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با حضور حسن عبدلیان‌پور، رئیس مرکز وکلا در کانون خیریه سندروم داون ایران برگزار شد.

به گزارش سلامت نیوز و به نقل از روزنامه ایران، حسن عبدلیان‌پور، رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه، از آغاز طرح ملی ارائه خدمات حقوقی، کارشناسی و مشاوره خانواده رایگان به خانواده‌های دارای فرزند سندروم داون خبر داد. وی اعلام کرد که بر اساس تفاهم‌نامه‌ای با کانون خیریه سندروم داون ایران، این خدمات در سراسر کشور برای مدت دو سال به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

پوراندخت بنیادی، مدیرعامل کانون سندروم داون ایران، در خصوص این طرح توضیح داد که با توجه به مشکلات حقوقی و روانشناسی خانواده‌های دارای فرزند سندروم داون و هزینه‌های بالای آن، این تفاهم‌نامه برای بهره‌مندی ۱۲۰ هزار نفر از این خانواده‌ها از خدمات حقوقی و روانشناسی رایگان منعقد شده است.

حسین مظفری، رئیس اداره حقوق عامه و امور اجتماعی مرکز وکلا، تاکید کرد که این طرح در سراسر کشور اجرا می‌شود و در هر استانی که حداقل ۵ نیازمند به خدمات حقوقی یا روانشناسی وجود داشته باشد، میز خدمت رایگان برپا خواهد شد. وی افزود که این خدمات به کاهش حجم ورودی پرونده‌های قضایی کمک خواهد کرد، زیرا بسیاری از مراجعه‌کنندگان به دنبال مشاوره برای جلوگیری از بروز مشکلات حقوقی هستند.

این طرح نه تنها مختص تهران، بلکه در تمامی استان‌های کشور اجرا خواهد شد و خانواده‌های دارای فرزند سندروم داون می‌توانند از مشاوره حقوقی و روانشناسی به‌صورت کاملاً رایگان بهره‌مند شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ