مجلس جدید در راستای اصلاح قانون بسیج سازندگی قدم بردارد

اقتصاد ایران: بیرجند- رئیس بسیج سازندگی گفت: امیدواریم مجلس جدید با اصلاح قانون بسیج سازندگی و شهید قلمداد کردن جهادگرانی که در این مسیر جان خود را از دست داده‌اند، برگ زرینی را به ثبت برسانند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار زهرایی صبح چهارشنبه در اجلاسیه شهدای جهاد و خدمت در فردوس اظهار کرد: اگر امروز پرچم گروه‌های جهادی در روستاها برای مقابله با فقر و محرومیت بلند است و الگویی چون حججی ها را تقدیم کرده با درس گیری از مکتب علوی صورت گرفته است.

رئیس بسیج سازندگی کشور بیان کرد: گروه‌های جهادی در عمل خود مردم را به خیرخواهی و محبت ورزی دعوت کردند.

گروه‌های جهادی اطاعت از ولی را مشق می‌کنند

سردار زهرایی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی اطاعت از ولی را مشق می‌کنند، اظهار کرد: امروزه وظیفه مسئولان است که کار گروه‌های جهادی و جهادگران را تسهیل کنند چرا که در واقع ما شرمنده این عزیزان هستیم.

وی بیان کرد: امیدواریم مجلس جدید با اصلاح قانون بسیج سازندگی و شهید قلمداد کردن جهادگرانی که در این مسیر جان خود را از دست داده‌اند، برگ زرینی در عملکرد خود به ثبت برساند.

رئیس بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: حرکت گروه‌های جهادی از روزی آغاز شد که طلبه ۲۹ ساله‌ای در منطقه فردوس برای کاهش آلام مردم زلزله زده در سال ۴۷ قدم برداشت که امروز این طلبه ولی امر ما است.

سردار زهرایی با اشاره به اینکه برخی با هر آنچه که مولود انقلاب است مخالفت می‌کنند، یادآور شد: ما از دشمنان و معاندان انتظاری نداریم ولی از دوستان داخلی انتظار داریم که در مسیر همکاری و تسهیل کار گروه‌های جهادی قدم بردارند.

وی گفت: حرکت جهادی یک جنبش جوششی و پویا است و برای جوانان جذابیت دارد.

«نشان فردوس» برای فعالان در عرصه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی

وی با تأکید بر اینکه باید کار جهادی را با کار تمدن سازی پیش ببریم، گفت: هر خیری و دستگاه اجرایی و گروهی که در راستای محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی قدم رو به جلو بردارد «نشان فردوس» دریافت خواهد کرد که قدم اول آن در هفته بسیج انجام خواهد شد و در سال‌های آتی نیز این اقدام را ادامه خواهیم داد.

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه ما به قله نزدیک هستیم، یادآور شد: ما می‌توانیم با همفکری و هماهنگی در راستای آبادی و پیشرفت کشور قدم برداریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ