پایگاه هوایی سرلشکر شهیدمحمودآبادی در ارومیه افتتاح شد

اقتصاد ایران: ارومیه-پایگاه هوایی سرلشکر شهید محمود آبادی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح چهارشنبه در این مراسم گفت: همه راهبردها باید یک ما به ازا در روی زمین داشته باشد و هر کشوری اگر ابتکار عمل داشته باشد اقتدار لازم را دارد و همه موفقیت‌ها اتصال به قدرت زمینی پیدا می‌کند.

سردار حسین سلامی تصریح کرد: امنیت، رفاه و پیشرفت قدرت‌های شیطانی معادل تخریب و قتل عام سایرین است و این معادله به عنوان نمونه کامل در غزه مشهود است امانیروهای زمینی جبهه حق از فرماندهان و رزمندگانی که به کوه‌ها معنا می‌بخشند، تشکیل شده و سربازان زینت حاکمان و والیان و سپر مردم هستند.

وی در ادامه افزود: مرزها باید در امنیت باشد چرا که بدون امنیت پیشرفت و آبادانی برای جامعه اسلامی پیش نخواهد آمد و ملزم به توسعه کمی و کیفی در همه زمینه‌ها هستیم.

سردار علی اکبر پور جمشیدیان فرمانده قرار گاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه در این مراسم اظهار کرد: ما در منطقه شمال غرب با ضد انقلاب و دشمنان در حال جنگیم و در این منطقه عملیات‌های مختلف در مقابله با شرارت‌های بد خواهان انجام شده است و طرح‌های مهمی مثل افتتاح این پایگاه در زمینه دفاع و مقابله اجرا شده است که مطمئناً بسیار مثمر خواهد بود.

سردار رحمانی فرمانده هوا نیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در آئین افتتاحیه بیان کرد: این طرح کار جهادی مهم و اثر گذاری برای نیروی زمینی سپاه است و با توجه به تمهیدات انجام شده باید امنیت لازم را برای منطقه و مردم ایجاد کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ