افتتاح پایگاه هوایی سرلشکر شهید استوار محمود آبادی

اقتصاد ایران: پایگاه هوایی سرلشکر شهید استوار محمود آبادی نیروی زمینی سپاه با حضور سرلشکر سلامی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه هوایی سرلشکر شهید استوار محمود آبادی نیروی زمینی سپاه صبح امروز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، استاندار آذربایجان غربی، سردار پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا، سردار نائینی معاون روابط عمومی سپاه و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح پایگاه هوایی سرلشکر شهید استوار محمود آبادی

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد همه راهبردها باید یک ما به ازا در روی زمین داشته و هر کشوری اگر ابتکار عمل دارد، اقتدار لازم را خواهد داشت و همه موفقیت‌ها اتصال به قدرت زمینی پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد امنیت رفاه و پیشرفت قدرت‌های شیطانی معادل تخریب و قتل عام سایرین است و این معادله به عنوان نمونه کامل در غزه مشهود است.

سردار سلامی بیان کرد نیروهای زمینی با خصوصیات فرماندهان و رزمندگانی که به کوه‌ها معنا می‌بخشند تشکیل شده و سربازان زینت حاکمان و والیان و سپر مردم هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت مرزها باید در امنیت باشد چرا که بدون امنیت پیشرفت و آبادانی برای جامعه اسلامی پیش نخواهد آمد و مستلزم توسعه‌های کمی و کیفی هستیم.

سردار رحمانی فرمانده هوانیروز سپاه در حاشیه این مراسم گفت: امروز پنجمین پایگاه هوانیروز سپاه در ارومیه با هدف پشتیبانی از مأموریت‌های قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در منطقه شمال‌غرب راه اندازی شد.

وی افزود: هدف اصلی این پایگاه، پشتیبانی هوایی از پایگاه‌های مرزی در منطقه شمال‌غرب است. بالگردهای رزمی و هجومی شاهد ۲۷۸ و ۲۱۴، کبری ۲۰۹، میل ۱۷ و شناسایی ۲۰۶ از جمله بالگردهای این پایگاه است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ