زیرساخت‌های آموزشی برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن پیش‌بینی شده است

اقتصاد ایران: بندرعباس- استاندار هرمزگان با اشاره به تلاش دولت برای رفع نواقص پروژه‌های مسکن مهر، گفت: برخلاف مسکن مهر زیرساخت‌های آموزشی برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی در حاشیه کلنگ زنی یک مجموعه آموزشی ۱۲ کلاسه در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس اظهار کرد: از دهه هشتاد که پروژه مسکن مهر ساخته و تحویل مردم شد امکانات زیرساختی نظیر مدرسه در این مجموعه‌ها در نظر گرفته نشده بود که مشکلاتی برای مردم ایجاد کرد.

وی افزود: با بهره‌گیری از همین تجربه، همزمان با پروژه‌های نهضت ملی مسکن به ایجاد زیر ساخت‌های زیربنایی نظیر آب و برق، امکانات آموزشی نیز پرداخته‌ ایم.

استاندار هرمزگان گفت: این پروژه به نمایندگی از ۱۵ مدرسه بزرگ ۱۲ کلاسه در سراسر استان کلنگ‌زنی شد که در مجموع ۱۸۰ کلاس درس جدید به ارزش ۵۵۰ میلیارد تومان ساخته خواهد شد و تمام منابع مورد نیاز طرح نیز تأمین و در اختیار اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در سفر دوم رئیس جمهور شهید در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ در استان هرمزگان ۸۰۰ کلاس درس به بهره برداری رسید هفته دولت امسال نیز ۴۶۰ کلاس به آموزش و پرورش تحویل شده و امروز نیز ۱۸۰ کلاس درس جدید در راستای ارتقا سرانه آموزشی استان کلنگ زنی شد.

دوستی با اشاره به برخی مشکلات در محوطه سازی و تأمین آسانسور ساختمان‌های مسکن مهر، توضیح داد: به همین منظور ۱۶۰ آسانسور برای مسکن‌های مهر که از دهه هشتاد ساخته شده بودند تأمین شده که از این تعداد ۸۰ آسانسور نصب و ۸۰ آسانسور در نوبت نصب است.

وی ادامه داد: بحث محوطه سازی و آسفالت ۳۹ پروژه مسکن مهر به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان نیز باقی مانده بود که خوشبختانه به سرانجام رسید و نزدیک به ۳۰۰ هزار مترمربع محوطه سازی و آسفالت شده تا بخشی از مشکلات ساکنان آن‌ها برطرف شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ