مرحله چهارم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی آغاز شد

اقتصاد ایران: سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: مرحله چهارم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی از شب گذشته آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد نقیب، سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: طرح چهارم ساماندهی آسیب‌های اجتماعی به عنوان طرحی برای استقبال از مهر از شب گذشته مورخ ۲۰ شهریور آغاز و به مدت دو هفته تا تاریخ ۴ مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هدف از اجرای طرح چهارم ساماندهی آسیب‌های اجتماعی این است که فضای شهر به عنوان فضایی که قرار است دانش‌آموزان در آن رفت‌وآمد کنند، پاکیزه باشد. در این مرحله از طرح به مناطق تاکید شده است که کنار مدارس، بوستان‌ها و فضایی که دانش‌آموزان از آن‌ها استفاده می‌کنند را مورد توجه ویژه قرار دهند.

نقیب همچنین مطرح کرد: در این مرحله از طرح شهروندان تهرانی می‌توانند مکانی که می‌دانند ممکن است در کنار مدرسه، افراد آسیب‌دیده اعم از معتاد متجاهر و.. حضور داشته باشند را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری تهران اطلاع دهند تا در آن محل حاضر شویم و رسیدگی لازم را انجام دهیم و در این چند روز باقی‌مانده به سال تحصیلی آن نقطه را پاک کنیم.

گفتنی است؛ طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پایان سال در چهار دوره دیگر اجرا خواهد شد. منتهی شش‌ماه اول با شش‌ماه دوم متفاوت است و با توجه به اینکه در شش ماه دوم سال دوم هوا رو به سردی می‌رود، این طرح به صورت دائم در تمام روزهای شش‌ماه دوم سال اجرا خواهد شد و دست اندرکاران در حوزه آسیب‌های اجتماعی علاوه بر اجرای چهار دوره طرح دیگر به فراخور مناسبت‌های مختلف در سطح شهر حضور خواهند داشت تا اتفاقی برای افراد آسیب‌دیده رخ ندهد؛ کمااینکه هم‌اکنون نیز هرشب جمع‌آوری معتادان متجاهر در حال انجام است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ