برگزاری جلسه مشترک مرکزآمار و وزارت جهاد برای سرشماری بخش کشاورزی

اقتصاد ایران: جلسه مشترک مرکز آمار ایران و مرکز پایش فناوری اطلاعات وزارت جهاد کشاورزی با محوریت سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳، در محل این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه مشترک مرکز آمار ایران و مرکز پایش فناوری اطلاعات وزارت جهاد کشاورزی با محوریت سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳، در محل این وزارتخانه برگزار شد. این جلسه با حضور غلامرضا گودرزی رئیس مرکز آمار ایران و جمعی از معاونان و مدیران مرکز و همچنین آهنی، رئیس مرکز آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات و رئیس مرکز پایش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران این مرکز با هدف همکاری‌های مشترک دو سازمان در خصوص فرایند جمع‌آوری و استخراج داده‌های سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳ برگزار گردید.

در این جلسه، سامانه جامع پهنه‌بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی به عنوان یکی از ابزارهای جمع‎آوری داده ارائه شد و ظرفیت‌های این سامانه برای جمع‌آوری و استخراج داده‌های مورد نیاز سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳ مورد بحث و بررسی قرار گرفت. به گفته آهنی، هدف از راه‌اندازی این سامانه، شناسایی بهره‌برداران و میزان تولید محصولات کشاورزی است. این سامانه از سوی ۱۴۵۰ مرکز جهاد کشاورزی و توسط کارشناسان پهنه مستقر در این مراکز تغذیه می‌شود.

در ادامه این جلسه، غلامرضا گودرزی ضمن تاکید بر ظرفیت‌های این سامانه، بر همکاری مرکز آمار ایران و مرکز پایش وزارت جهاد برای استفاده از این سامانه در اجرای سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳ تاکید کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه مقرر شد، کارگروه‌های مشترکی به منظور بحث و بررسی در خصوص اقلام و داده‌های مورد نیاز برای اجرای سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳ و به‌روزرسانی آن‌ها از طریق سامانه پایش وزارت جهاد کشاورزی، مسائل فناوری اطلاعات سامانه و …، با همکاری مرکز آمار ایران و وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ