آمادگی متروی تهران برای خدمات حداکثری در مهرماه

اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از انجام اقدامات متعدد به منظور افزایش آمادگی ناوگان مترو برای ارائه خدمات حداکثری همزمان با بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی در مهر ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا محمدنژاد روز چهارشنبه در در جلسه طرح استقبال از مهر ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته گفت: از ابتدای شهریور طرح استقبال از مهر در این شرکت آغاز شد و تلاش کردیم با ارتقای کیفی و رفع نواقص در تمامی بخش‌ها، شرایط ارائه بهترین خدمات‌رسانی را به شهروندان، به‌خصوص دانش‌آموزان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه با بکارگیری تمام توان نیروی انسانی خود، بازسازی و اورهال حداکثری ناوگان متروی تهران و آماده‌سازی تأسیسات و تجهیزات ایستگاه‌ها، از جمله پله‌برقی‌ها و آسانسورها انجام شده است، افزود: هر ساله همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، شاهد افزایش قابل توجه مسافران مترو هستیم.

وی اظهار کرد: در این راستا، جهت تسهیل در جابه‌جایی و تردد مسافران، تمهیداتی را در جهت رفع سدمعبر، جمع‌آوری دست‌فروشان و متکدیان در داخل ایستگاه‌ها با حضور عوامل انتظامی جهت ساماندهی ورودی و خروجی ایستگاه‌های شلوغ در دستور کار قرار داده‌ایم.

محمدنژاد در ادامه به نظافت و شستشوی واگن‌ها، پاکسازی نمای ایستگاه و ساختمان، فضاهای مسقف و نظافت کف و دیوار سالن‌ها، حریم ریلی، سرویس‌های بهداشتی و صندلی‌ها و شستشوی نمای ساختمان‌های اداری، پایانه‌ها و تعمیر و مرمت ساختمان‌ها و سوله‌ها اشاره کرد.

وی ادامه داد: تیم‌های تعمیراتی اضطراری برای رفع نواقص احتمالی در ایستگاه‌های پرتردد مترو مستقر هستند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه همچنین از نصب پیام‌های آموزشی و تبلیغاتی با موضوع بازگشایی مدارس و استقبال از مهر در محوطه ایستگاه‌ها، ایمن‌سازی فضای ایستگاه و جلوگیری از نزدیک شدن دانش‌آموزان به محدوده ریل قطار از طریق استقرار عوامل اجرایی خبر داد.

محمدنژاد گفت: ارتقای کیفیت و رفع نقص احتمالی سیستم‌های نظارت تصویری نصب‌شده در تمامی ایستگاه‌های مترو نیز انجام شده است.

وی تاکید کرد: همانند سال‌های گذشته موضوع استفاده رایگان تمامی دانشجویان و دانش‌آموزان از مترو در اوایل مهرماه در فرآیند تصویب قرار دارد که پس از قطعی شدن اطلاع رسانی لازم خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ