برگزاری اردوی علمی دانش‌آموزان نخبه تحت‌حمایت امداد خراسان‌جنوبی

اقتصاد ایران: بیرجند- معاون امور فرهنگی کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: اردوی علمی آموزشی فرهنگی ویژه دانش‌آموزان نخبه تحت‌حمایت این نهاد در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید سورگی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از خدمات کمیته امداد حمایت از دانش آموزان و دانشجویان نخبه محروم و نیازمند است، اظهار کرد: به منظور تقویت بنیه علمی و فرهنگی دانش آموزان نخبه تحت حمایت این نهاد، اردوی پیشرفت علمی، آموزشی و فرهنگی با حضور ۱۸۰ نفر از این دانش‌آموزان در اردوگاه یادگاران امام (ره) برگزار شد.

معاون امور فرهنگی کمیته‌امداد خراسان جنوبی اظهار کرد: این دوره علمی ویژه دانش‌آموزان نخبه تحت حمایت کمیته امداد استان در پایه‌های یازدهم و دوازدهم و در رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی از روز جمعه ۱۶ شهریور شروع شده و به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت.

به گفته سورگی این دوره مطالعاتی به همت گروه جهادی تحصیلی امین تهران و خیران در راستای تقویت بنیه علمی و فرهنگی دانش آموزان تحت حمایت برگزار می‌شود.

وی افزود: در این اردو از ظرفیت برترین اساتید جوان دانشگاه‌های کشوری و رتبه‌های برتر کنکور و المپیادهای کشور برای تدریس مباحث آموزشی استفاده شده است.

وی با بیان اینکه این اردو با هدف عدالت آموزشی و در راستای توانمندسازی علمی و فرهنگی دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد برگزار می‌شود ادامه داد: این دانش آموزان در آستانه کنکور و ورود به دانشگاه قرار دارند که با برگزاری این اردوهای آموزشی امید است شاهد تقویت بنیه علمی و درخشش آنان در آینده باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ