رسانه‌های جهان درمورد پیروزی تیم ملی ایران برابر امارات چه نوشتند

اقتصاد ایران: رسانه های ورزشی دنیا به تحلیل نتایج رقابت های مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا پرداختند و از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر امارات هم به نیکی یاد کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات با تک گل مهدی قائدی در دقیقه ۴۴ به سود ملی پوشان فوتبال کشورمان همراه بود تا این تیم همچون بازی با قرقیزستان به پیروزی اقتصادی با کمترین گل زده و بدون گل خورده برسد.

۶ امتیاز شاگردان امیر قلعه نویی در پایان هفته دوم از مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ باعث شد تا این تیم در رتبه دوم گروه A قرار بگیرد و ازبکستان تنها به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول حضور داشته باشد.

رسانه‌های معتبر دنیا همچون الجزیره، ESPN و در بخش ورزشی خود دیلی اسپورت به همراه تعدادی از روزنامه‌های جهان عرب نظیر «بوابه الصب»و «امارات الیوم» به بررسی بردهای ایران با یک گل مقابل قرقیزستان و امارات بپردازند.

ESPN با اشاره به دروازه مطمئن ایران و خط دفاعی کم آسیبش از برد ایران مقابل امارات در دیداری که مالکیت توپ را کمتر از قبل در اختیار داشت صحبت کرد و این بازی را نبردی در حرفه ای بودن تیم ملی ایران دانست.

دیلی اسپورت نیز به خلق موقعیت‌های گلزنی مهاجمان تیم ملی ایران اشاره کرد و برد ایران را هوشمندانه توصیف کرد. آنها با وجود تمجید از عملکرد امارات به کم خطر بودن این تیم در خط حمله اشاره کردند.

آنها تیم ملی ایران را یکی از بزرگترین مدعیان صعود برای چهارمین بار متوالی به جام جهانی خطاب کردند که طبق سیستم جدید حضور تیم‌ها در جام جهانی ۲۰۲۶ که با حضور ۴۸ تیم برگزار خواهد شد شانس بیشتری هم دارا هستند.

تیم ملی ایران نوزدهم مهرماه سال جاری میهمان ازبکستان خواهد بود که نتیجه این دیدار تأثیر بسزایی در وضعیت جدول گروه A مرحله سوم انتخابی ججام جهانی خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ