تامین اجتماعی کاشان ۳۵۰ میلیارد تومان مطالبات انباشته دارد

اقتصاد ایران: کاشان - رییس اداره تامین اجتماعی کاشان گفت: بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان مطالبات انباشته تامین اجتماعی شعبه کاشان است.

امیرسالار ربیعی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کاشان یک شهر صنعتی و تولیدی است، اظهار داشت: بخش زیادی از مردم کاشان از پرسنل و کارگران کارخانجات صنعتی و تولیدی و سازمان‌هایی هستند که بیمه پرداز تأمین اجتماعی هستند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان کاشان دارای یک شعبه تأمین اجتماعی و دو کارگزاری است، ابراز داشت: ۲۴۱ هزار نفر از افراد شهرستان کاشان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند.

رئیس اداره تأمین اجتماعی کاشان با اشاره به اینکه میزان افراد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در شهرستان کاشان بیش از ۶۰ درصد مردم هستند، تصریح کرد: شهرستان کاشان دارای ۷۴ هزار بیمه شده اصلی است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان کاشان ۳۱ هزار و ۵۰۰ مستمری بگیر وجود دارد، گفت: چهار هزار و ۸۰۰ کارفرمای فعال نیز در شهرستان کاشان وجود دارد.

ربیعی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات شعبه کاشان مطالباتی است که از اشخاص حقیقی و حقوقی دارد، افزود: بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان مطالبات انباشته تأمین اجتماعی شعبه کاشان است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین سیاست‌های شعبه کاشان افزایش خدمات غیرحضوری است، خاطرنشان کرد: اقدامات شایسته ای از طرف تأمین اجتماعی کاشان به صورت برخط ارائه می‌شود که از آن جمله می‌توان به اجرای طرح لیست هوشمند و پرداخت حق بیمه برخط اشاره کرد.

رئیس اداره تأمین اجتماعی کاشان با اشاره به رشد ۲/۸ درصدی بیمه شدگان تأمین اجتماعی در شهرستان کاشان گفت: تأمین اجتماعی شعبه کاشان تلاش می‌کند که بهترین و شایسته‌ترین خدمات را به بیمه شدگان محترم ارائه کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ