سرپرست معاونت محیط زیست انسانی منصوب شد

اقتصاد ایران: رییس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی «صدیقه ترابی» را به سمت سرپرست معاونت محیط زیست انسانی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی «صدیقه ترابی» را به سمت سرپرست معاونت محیط زیست انسانی منصوب کرد.

شینا انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این حکم از صدیقه ترابی خواسته است بر اساس تکالیف قانونی، اولویت‌های مشخص برنامه عملیاتی این معاونت را در سریع‌ترین زمان ممکن تهیه و ارائه کند.

متن کامل حکم انتصاب «ترابی» به شرح زیر است:

سرکار خانم صدیقه ترابی

با سلام و احترام

نظر به شایستگی‌های عمومی و تخصصی و تجربه‌های مدیریتی سرکار عالی، به‌موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن پایبندی به گفتمان دولت چهاردهم، رعایت اصولی چون توافق‌سازی، تخصص‌گرایی، جلب مشارکت مردمی، شفافیت و پیشگیری از تعارض منافع و پیشگیری از فساد را در طول دوره مسئولیت‌تان مورد توجه قرار دهید.

همچنین لازم است به منظور انسجام‌بخشی به فعالیت‌ها بر اساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست، تکالیف برنامه هفتم توسعه کشور و سایر قوانین و اسناد بالادستی برنامه عملیاتی این حوزه را در سریع‌ترین زمان ممکن تهیه و ارائه کنند.

توجه به‌محورهایی چون: بازنگری نظام ارزیابی محیط زیستی طرح‌های توسعه‌ای با هدف تقویت شفافیت، رعایت اصول نوین ارزیابی و رفع نواقص فرایندهای کنونی، توسعه کمی و کیفی سامانه‌های پایش در حوزه‌های آب، خاک، هوا، توجه به پایش مستمر پیامدهای تغییر اقلیم، تهیه گزارش‌های سیاستی برای مواجهه روشمند با مخاطرات آن، کاهش آلودگی هوا از طریق تقویت همکاری با دستگاه‌های مسئول و زمینه‌سازی برای اجرای قانون هوای پاک، تهیه راهبردهای مدیریت انواع پسماندها در کشور و نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی مسئول مدیریت پسماند، تقویت استفاده از فناوری‌های نو و مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه کاهش آلایندگی، توجه به توان‌افزایی بدنه کارشناسی، جانشین‌پروری و استفاده از ظرفیت‌های تخصصی همکاران سازمان در برنامه عملیاتی آن معاونت مورد انتظار است.

از درگاه خداوند متعال برای شما موفقیت و بهروزی آرزومندم.

صدیقه ترابی متولد ۱۳۴۸ و دانش آموخته، دکتری عمران آب از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است. او از سال ۷۹ در وزارت نیرو کارش را آغاز کرده است. ترابی سمت‌هایی چون مدیرکلی دفتر آب و آبفای وزارت نیرو و مدیرکلی دفتر رودخانه‌های مرزی و منابع آب مشترک را در کارنامه کاری خود دارد. تدوین دستورالعمل محاسبه نیاز آب محیط زیستی رودخانه‌های کشور، تدوین پیش‌نویس لایحه قانون آب و نماینده وزارت نیرو در کمیته ارزیابی اثرات محیط زیستی طرح‌های آب از دیگر سوابق ترابی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ