تمهیدات لازم برای پیشگیری از خسارات سیلاب در گناوه اندیشیده شود

اقتصاد ایران: گناوه- سرپرست معاونت امور عمرانی فرمانداری گناوه گفت: تمهیدات لازم برای پیشگیری از حوادث و اتفاقات ناگوار ناشی از بارندگی‌های شدید و سیلاب در فصل بارندگی در شهرستان گناوه اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم خلیفه لیراوی سه شنبه شب در نشست مدیریت بحران شهرستان گناوه اظهار داشت: جهت رفع مسائل و مشکلاتی که همه ساله براثر طغیان رودخانه شور اتفاق می‌افتد به زودی با دعوت از مسئولان اداره منابع آب، راهکارهای لازم با برگزاری یک نشست با حضور بخشدار بندر ریگ تا قبل از فصل بارندگی اندیشیده و تصمیمات مورد نیاز اتخاذ خواهد شد.

معاون فرماندار گناوه افزود: با توجه به به اینکه محور جاده ساحلی بندر ریگ حدفاصل روستای جزیره همه ساله در زمان بارندگی مشکل ساز و به یک نقطه حادثه خیز تبدیل می‌شود، باید اقدامات پیشگیرانه ای تا قبل از فصل بارندگی در این نقطه صورت گیرد.

تمهیدات  لازم برای پیشگیری از خسارات سیلاب در گناوه اندیشیده شود

وی گفت: با خرد جمعی باید در پیگیری و رفع مشکلاتی که همه ساله در زمان بارندگی‌های شدید در سطح شهرستان رخ می‌دهد، راهکارهای کوتاه و بلندمدت توسط اعضا ارائه شود تا بتوانیم با تصمیمات سازنده، آسیب‌هایی را که در سال‌های گذشته با آن مواجه شدیم، کاهش دهیم.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه شهرداری قرار است کانال‌های دفع آب‌های سطحی را در اطراف میدان امام و بازار تجاری گناوه لایروبی و پاکسازی کند، دست فروشان اقدام به جمع آوری وسایل و اقلام خود کنند و در این راستا شهرداری یک بنر جهت اطلاع رسانی در میدان مرکزی شهر نصب کند.

معاون فرماندار گناوه بیان کرد: قبل از شروع بارندگی‌ها لایروبی همه کانال‌های دفع آب‌های سطحی در سطح شهرهای گناوه و بندر ریگ توسط شهرداری‌ها بر اساس یک برنامه زمان بندی شده انجام شود.

خلیفه لیراوی تصریح کرد: لایروبی سدهای آبخیزداری در سطح شهرستان گناوه توسط اداره منابع طبیعی برنامه ریزی و اجرا و وضعیت سالن‌های موجود شهرستان تا قبل از بارندگی بررسی و در صورت وجود نواقص و مشکلات در رفع آنها برنامه ریزی شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ