افتتاح مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در شهرستان بیجار

اقتصاد ایران: سنندج-مرکز مشاوره تخصصی ازدواج به منظور کمک به ازدواج جوانان و تحکیم بنیان خانواده‌ها در شهرستان بیجار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، «آمنه غلام ویسی» مدیرکل ورزش و جوانان کردستان شامگاه سه شنبه در جریان سفر به شهر بیجار مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و تحکیم خانواده «فراسو» که مجوز فعالیت خود را از سوی وزارت ورزش و جوانان دریافت کرده است، افتتاح کردند.

غلام ویسی در آئین افتتاح این مرکز اظهار کرد: از نیازهای روزمره افراد جامعه مشاوره و کمک فکری است و اداره‌کل ورزش و جوانان استان براساس رسالت خود زمینه راه‌اندازی مراکز مشاوره خانواده را در سطح شهرهای استان فراهم کرده است.

وی خاطر نشان کرد: مراکز مشاوره خانواده می‌تواند زمینه خدمت به جوانان و کمک به انتخاب درست در ازدواج را فراهم کند و موجب تقویت و تحکیم بنیان خانواده‌ها شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: خوشبختانه مردم امروزه به اهمیت موضوع مشاوره پی برده‌اند.

غلام‌ویسی عنوان کرد: افزایش این مراکز نیازمند همکاری مسؤولان در بخش دولتی و همراهی بخش خصوصی است و ما به عنوان مسؤول حوزه جوانان با تمام توان به گسترش این مراکز کمک خواهیم کرد.

صدور مجوز ۲۲ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در کردستان

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این آئین افتتاح با اشاره اهمیت موضوع ازدواج و تحکیم آن به عنوان یکی از رسالت‌های این معاونت در حوزه جوانان اظهار داشت: خوشبختانه با رویکرد ترویج سنت حسنه ازدواج و همچنین تلاش برای تحکیم و دوام این بنیان اصلی جامعه تاکنون توانسته ایم مجوز ۲۲ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج را از وزارت ورزش و جوانان دریافت و در شهرستان‌های مختلف فعال نمائیم.

مجید آوج ببان کرد: در طول سال گذشته بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات این مراکز بهره‌مند شده‌اند.

وی یکی دیگر از فعالیت‌های این مراکز را آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج نام برد و گفت: ۱۸۵ کارگاه آموزشی در سال گذشته و ۸۰ کارگاه آموزشی در پنج ماهه نخست امسال برای جوانان در سطح استان برگزار شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ