سازندگان کلیپ‌های هنجارشکن اینستاگرامی تحت تعقیب پلیس

اقتصاد ایران: مدتی است که برخی افراد، اقدام به تولید کلیپ‌های هنجارشکن و غیراخلاقی با محتوای ترویج "همجنس‌گرایی" در برخی شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام کرده‌اند؛ شناسایی و برخورد پلیسی و قضایی با این افراد در دستور کار "پلیس فتا" قرار گرفته است.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، این روزها، بخش قابل توجهی از محتویات فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در کشورمان، محتواهای مخرب، غیرمفید و بعضاً غیراخلاقی است.

برخی رفتارهای مبتذل و غیراخلاقی مانند آموزش تولید مشروبات الکی، ترویج ارتباطات مثلثی، ترویج همجنس‌گرایی و ... در قالب محتواهای مختلف در بستر اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود که مخاطب اصلی این مطالب هم نسل جوان جامعه هستند.

در روزهای گذشته برخی کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به تولید کلیپ‌های کوتاهی کرده‌اند که در آن مجری از یک فردی که به‌صورت تصادفی (البته اکثر این موارد از پیش انتخاب شده هستند) در خیابان رو به رو می‌شود و درخواست می‌کند تا با دوست جنس مخالفش (شریک احساسی) تماس بگیرد و از آن فرد درخواست کمک مالی کند!

به تازگی این مصاحبه‌های ساختگی به سمت و سویی سوق پیدا کرده است که به نوعی ترویج همجنس‌گرایی است.

به عنوان مثال در یکی از کلیپ‌هایی که اخیراً در فضای مجازی پربازدید شده، مجری با پسری رو به رو می‌شود و از او درخواست می‌کند تا با دوست جنس مخالفش تماس بگیرد، تلفن را بر روی اسپیکر گذاشته و درخواست پول کند تا واکنش طرف مقابل را ببینند و ضبط کنند؛ آن پسر با پارتنرش تماس گرفته و تلفن خود را بر روی حالت اسپیکر گذاشته و مکالمه را پخش می‌کند و در نهایت معلوم می‌شود که پشت خط یک پسر دیگر است!

انتشار چنین محتواهای غیراخلاقی با انتقاد بسیاری از مردم کشورمان مواجه شده است و کاربران معتقدند که حتما باید نظارت جدی بر انتشار چنین محتواهای غیراخلاقی و زننده صورت گیرد و با تولید‌کنندگان چنین کلیپ‌های مخربی به‌شدت برخورد شود.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار تسنیم از فرماندهان پلیس، مشخص شد که "پلیس فتا" تشکیل پرونده برای سازندگان این کلیپ‌های غیراخلاقی را در دستور کار خود دارد تا با شناسایی این افراد، برخورد قانونی و قضایی مقتضی با آنها صورت گیرد.

اخبار تکمیلی در این باره متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ