اولین مناظره دونالد ترامپ و کامالا هریس برگزار شد

اقتصاد ایران: نامزدهای حزب دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا به میزبانی شبکه ای بی سی نیوز در مناظره دو طرفه حضور یافتند تا هرچه می‌توانند یکدیگر را به چالش بکشند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ (78 ساله)، نامزد حزب جمهوری‌خواه و کامالا هریس (59 ساله) نامزد حزب دموکرات، امروز (چهارشنبه)، [ 9 شب سه‌شنبه به وقت فیلادلفیا] برای اولین‌بار مقابل هم قرار گرفتند تا رأی‌دهندگان آمریکایی را برای انتخاب یکی از این دو در انتخابات پنجم نوامبر (15 آبان) قانع سازند.

مناظره به میزبانی شبکه ای.بی.سی نیوز انجام می‌شود و هرچند ترامپ یک بار مقابل جو بایدن قرار گرفته و با پیروزی قاطع از آن خارج شده است، اما این مناظره برای کامالا هریس تازگی دارد.

ترامپ در مناظره پیشین در ماه ژوئن، شکست سنگینی را متحمل جو بایدن کرد که در نهایت منجر به کناره‌گیری وی از رقابت‌ها شد؛ از این رو به گفته منابع آمریکایی، هریس در این مناظره تلاش می‌کند تا نشان دهد که به مراتب بهتر از بایدن عمل خواهد کرد.

پیش از آغاز مناظره، مجری برنامه در توضیحاتی گفت که ترامپ و هریس در فاصله 1.8 متری از یکدیگر خواهند ایستاد، تماشاگری وجود ندارد و همچنین هیچ کدام از مشاوران یا اعضای تیم دو طرف نیز در سالن حضور نخواهند داشت.

مجری همچنین گفت که طبق قرعه‌کشی دونالد ترامپ فردی است که مناظره را با سخنان خود به پایان می‌برد، کاملا هریس در سمت راست و ترامپ در سمت چپ خواهد ایستاد.

در ادامه بخش‌هایی از سخنان دو طرف در این مناظره گزارش می‌شود.

در ابتدا در بخش اقتصادی مناظره، کامالا هریس گفت: پروژه من حمایت از مشاغل کوچک و متوسط ​​است، در حالی که پروژه ترامپ کاهش مالیات بر ثروتمندان است.

ترامپ نیز گفت: ما به دلیل تورم، اقتصاد بدی داریم؛ میلیون‌ها نفر به آمریکا می‌آیند و مشاغل ما را می‌دزدند. بایدن به آنها اجازه ورود داد.

 

در حال تکمیل...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ