پیشکسوتان دفاع مقدس به ۲۰۰ دبیرستان خوزستان اعزام می‌شوند

اقتصاد ایران: اهواز - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت:اعزام پیشکسوتان دفاع مقدس به ۲۰۰ دبیرستان استان از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا مراد حاجتی سه شنبه شب در چهل و هفتمین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: به لطف پروردگار چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس فرا رسیده که در استان خوزستان، پایتخت دفاع مقدس امروز جلسه برنامه ریزی آن تشکیل شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: قطعاً همه دستگاه‌ها در سراسر استان برنامه‌های خود را به مناسبت هفته مذکور دارند چرا که دفاع مقدس مخصوص سپاه و بسیج نبود بلکه همه دست به دست هم داده و از ملت و میهن دفاع کردند.

وی افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس بین دستگاه‌ها تقسیم و مقرر شد از ۲۸ شهریور ماه با تجدید بیعت فرماندهان ارشد نظامی خوزستان با مقام معظم رهبری و نماینده ایشان در استان، آغاز شود که تا ۱۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گفته سردار حاجتی، امروز افتخار و عزتی که در خوزستان و کشور داریم از جانبازان، رزمندگان و خون شهدا است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه شعار حماسی «در راه فتح قله ایم» برای هفته دفاع مقدس اعلام شده، عنوان کرد: نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری شب شعر و خاطره ویژه کودک و نوجوان، برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس دفاع مقدس، اعزام پیشکسوتان دفاع مقدس به ۲۰۰ دبیرستان استان از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس هستند.

سردار حاجتی ادامه داد: تجلیل از اسوه‌های صبر و مقاومت ویژه مادران و همسران شهدا، برگزاری مهرواره برسد به دست یاران یادبود شهید سهام خیام، تور گردشگری دفاع مقدس، تجلیل از پزشکان و جراحان دفاع مقدس، رونمایی از کتاب شهدای گمنام استان خوزستان و دیدار با جانبازان اعصاب و روان بیمارستان شفا از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته مذکور برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: تجلیل از سربازان نمونه، رونمایی از ثبت ملی آثار دفاع مقدس، تجلیل از پیشکسوت دفاع مقدس استان همزمان با سراسر کشور، برگزاری کارگاه آموزشی ویژه نویسندگان نوقلم، تجلیل از عشایر فعال در دوران دفاع مقدس، برگزاری طرح‌های اندیشه ورز ویژه دختران در مدارس، تجلیل از خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های فعال در حوزه دفاع مقدس، رونمایی از ۱۱۰ عنوان کتاب دفاع مقدس و تجلیل از نویسندگان دفاع مقدس نیز برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خوزستان است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ