دیدار استاندار خوزستان با خانواده ۲ شهید مدافع حرم

اقتصاد ایران: اهواز - استاندار خوزستان با خانواده‌های شهید جانمحمد علیپور و شهید محمد کیهانی از شهدای مدافع حرم دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب شامگاه سه‌شنبه با خانواده‌های شهید جانمحمد علیپور و شهید محمد کیهانی از شهدای مدافع حرم دیدار و گفت وگو کرد، همچنین ضمن قدردانی از صبر و استقامت خانواده شهدا به مقام شامخ این شهدای والامقام ادای احترام کرد.

شهید مدافع حرم سردار جانمحمد علیپور در یکم دی ماه سال ۱۳۴۴ در شهر اندیمشک دیده به جهان گشود. با شروع جنگ تحمیلی به جبهه اعزام شد، این شهید عالی قدر در عملیات‌های فتح‌المبین و والفجر مقدماتی به عنوان نیروی خط شکن عملیاتی حضور یافته و پس گذراندن دوره تخصصی تانک به عنوان یکی از موسسین و فرماندهان گردان مکانیزه لشکر ۷ ولیعصر در عملیات‌های مختلفی از جمله والفجر ۸، کربلای ۴، کربلای ۵ و نصر ۴ حضور و نقش آفرینی کرد.

وی با آغاز جنگ در سوریه و اعلام موجودیت گروه تروریستی داعش، به عنوان مستشار ارشد نظامی در عملیات‌های مهمی از جمله آزادسازی حلب، نبل و الزهرا و شرق تدمر نقش آفرینی کرد.

سردار شهید مدافع حرم جانمحمد علیپور، سرانجام در ۱۳ مرداد ۹۶ مصادف با میلاد امام رضا (ع) در حین سرکشی از مقرهای جبهه مقاومت در منطقه عمومی تدمر، مورد شناسایی نیروهای متخاصم قرار می‌گیرد و پس اسارت به فیض شهادت نائل می‌آید.

شهید محمد کیهانی متولد بیستم آذر ماه سال ۱۳۵۷ در اندیمشک در روز نهم آبان ماه ۱۳۹۵ بر اثر اصابت گلوله تک تیرانداز داعشی به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهر ایشان با حضور مردم قدرشناس و شهیدپرور اندیمشک در گلزار شهدای این شهر تشییع و خاکسپاری شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ