۱۴ پروژه در گلزارهای شهدای خوزستان در حال انجام است

اقتصاد ایران: اهواز - مدیرکل بنیاد شهید خوزستان با بیان اینکه حدود ۱۴ پروژه در سطح استان در خصوص گلزار و یادمان شهدا تعریف شده، عنوان کرد:بیش از ۸۰ درصد ساماندهی گلزار شهدای روستایی انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نورانی سه شنبه شب در چهل و هفتمین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با بیان اینکه حدود ۱۴ پروژه در سطح استان در خصوص گلزار و یادمان شهدا تعریف شده است، عنوان کرد: در ساماندهی گلزار شهدای روستایی، بیش از ۸۰ درصد کار طی یک سال و نیم گذشته انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: همچنین در شهرهای سوسنگرد، هویزه و شادگان حدود ۲ هفته گذشته پروژه آغاز کرده‌ایم که هزینه آن حدود ۱۲ میلیارد تومان است.

وی افزود: در حال انجام کار رامشیر و سردار شوشتر هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با بیان اینکه قطعه سوم گلزار شهدا اهواز سایه بان نصب و نورپردازی شده است، اظهار کرد: انشاالله بتوانیم در هفته دفاع مقدس پروژه‌ای تعریف کنیم. قراردادی بسته شده تا رواق‌های ۲ سمت ورودی گلزار شهدای اهواز با معماری سنتی و اسلامی کار شود که در هفته دفاع مقدس آغاز خواهد شد.

نورانی ادامه داد: قطعه یک و ۲ اهواز در شأن استان نیست لذا ان‌شاءالله کمکی صورت گیرد تا کار خاصی در شأن شهدا انجام دهیم.

وی گفت: از مدیران دستگاه‌ها انتظار داریم برای دیدار خانواده شهدا اهتمام بیشتری داشته باشند البته برخی دستگاه‌ها کارهای خوبی انجام داده‌اند اما برخی دیگر با وجود اینکه برای آنها سهمیه‌ای داده شده اما هنوز گزارشی به ما ارائه نکرده‌اند.

به گفته نورانی، سه هزار و ۷۹۱ دیدار از خانواده شهدا در ۶ ماه نخست سال توسط دستگاه‌ها انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان اظهار کرد: مقرر شد رزمایش مشترکی با سپاه در هفته دفاع مقدس داشته باشیم. سال گذشته حدود پنج هزار و ۵۰۰ دیدار در هفته داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: یادواره شهدای غریب اسارت ویژه اسرا در سطح استان‌های کشور برگزار شده و خوزستان میزبان اختتامیه کل یادواره‌های کشور در ۲۹ آبان ماه با حضور معاون رئیس جمهور است که درخواست داریم دبیرخانه‌ها سریع‌تر فعال شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ