بازداشت گردنبند قاپ سابقه‌دار در مرکز تهران

اقتصاد ایران: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری گردنبند قاپ حرفه‌ای در مرکز تهران خبر داد.

ایسنا: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری گردنبند قاپ حرفه‌ای در مرکز تهران خبر داد.

سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این پرونده گفت:‌ به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر وقوع سرقت‌های زورگیری و گردنبندقاپی در مرکز تهران، تیم‌های ویژه پایگاه پنجم پلیس آگاهی به صورت شبانه روزی وارد عمل شدند و با بررسی دقیق صحنه‌های جرم و استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی یکی از سارقان حرفه‌ای که به تازگی از زندان آزاد شده بود به عنوان عامل ارتکاب این سرقت‌ها شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: ماموران گشت‌های خود را ادامه داده تا اینکه متهم را در خیابان رویت کرده و برای دستگیری وی وارد عمل شدند. این فرد به محض مشاهده ماموران پا به فرار گذاشت که در همین عملیات تعقیب و گریز آغاز شده و در نهایت متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی با بیان اینکه با حکم قضایی منزل متهم نیز مورد بازرسی قرار گرفت، گفت: در جریان بازرسی انجام شده، مقادیر زیادی طلاجات مسروقه کشف و ضبط شد.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این فرد که جزو سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار بود در جریان بازجویی‌های انجام شده به ارتکاب ۲۵ فقره سرقت در مناطق مختلف تهران اعتراف کرد و گفت که معمولاً با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش و در ساعات تاریکی شب اقدام به سرقت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده خبر داد و گفت:‌ متهم به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات تکمیلی در خصوص پرونده این فرد نیز درحال انجام است.  

وی با اشاره به این پرونده به مردم هشدار داد که در محیط‌های عمومی همواره به اطراف خود توجه کنند و از افرادی که رفتار مشکوکی دارند دوری کنند. پرهیز از حمل مقدار زیادی پول نقد یا جواهرات گرانقیمت در مکان‌های عمومی نیز توصیه دیگری است که باید جدی گرفته شود.  

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ