مسأله تولید محتوا از ضعف‌های ما در حوزه دفاع مقدس است

اقتصاد ایران: اهواز - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: احساس می‌کنیم ضعفی که امروز در حوزه دفاع مقدس وجود دارد مساله تولید محتوا است بنابراین باید در استان این موضوع را محوریت قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید منادی عصر امروز سه شنبه در چهل و هفتمین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، بیان کرد: با توجه به شعار «در راه قله ایم» که امسال برای هفته دفاع مقدس انتخاب شده، برنامه‌هایی تدارک دیده و اجرا خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: احساس می‌کنیم ضعفی که امروز در حوزه دفاع مقدس وجود دارد مساله تولید محتوا است بنابراین باید در استان این موضوع را محوریت قرار دهیم که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان فراخوان تولیدات فضای مجازی با محوریت تولید محتوا در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: نمایش‌های تئاتر صحنه‌ای، نمایش‌های تئاتر خیابانی و شعر از جمله این موارد هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه ارتباط بین نوقلمان و نویسندگان جوان با بزرگان جنگ و دفاع مقدس یکی از خلاءهای موجود است، گفت: هشت رویداد عصر تجربه برای انتقال تجربه برگزار می‌شود.

منادی افزود: در هفته دفاع مقدس نیز، دفتر ایثار و شهادت در اداره کل افتتاح خواهد شد که متأسفانه تاکنون ساختاری با این عنوان در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود نداشت.

به گفته وی، همچنین دفتر ادبیات و پایداری در دزفول افتتاح خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ گفت: این برنامه با حضور وزیر در هفته دفاع مقدس در اندیمشک برگزار خواهد شد.

منادی اظهار کرد: امسال خوزستان میزبان رویداد ملی عهدواره ملی شهدای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است که در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ