روابط عمومی‌های ادارات گناوه ارتباط موثری با رسانه‌ها داشته باشند

اقتصاد ایران: گناوه -معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گناوه گفت:روابط عمومی های ادارات شهرستان گناوه عملکرد و خدمات صورت گرفته را با ارتباط مؤثر با رسانه‌ها به خوبی به اطلاع مردم برسانند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لیراوی عصر سه شنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات شهرستان گناوه اظهار داشت: روابط عمومی‌ها مسائل و مشکلات مردم در حوزه‌های کاری خود را به دقت زیر نظر بگیرند و به مدیر دستگاه منعکس کنند تا در رفع آنها تلاش شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گناوه گفت: روابط عمومی ادارات با هماهنگی رئیس مربوطه ضمن پاسخگویی به مشکلات حوزه کاری خود، عملکرد و خدمات صورت گرفته را با ارتباط مؤثر با رسانه‌ها به خوبی به اطلاع مردم برسانند.

لیراوی با تاکید بر اینکه ارتباط دوسویه با اصحاب رسانه یکی از شاخص‌های مدیران شهرستان است، افزود: با ارتباط دوسویه بین مدیران و رسانه‌ها، خدمات انجام شده ادارات به جامعه انعکاس می‌یابد و از طرفی نظرات مردم به راحتی در دسترس مدیران قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: روابط عمومی‌ها مشاوران امینی برای دستگاه‌های اجرایی و چشم، گوش و زبان گویای هر مجموعه‌ای هستند و باید با رصد فضاهای مجازی و حقیقی در صورت وجود مشکلات به مدیران برای حل آنها اعلام کنند.

وی افزود: در برهه کنونی که دشمن تمام تلاش خود را برای دلسرد کردن و ناامید سازی مردم به کار گرفته است، کارشناسان روابط عمومی به عنوان زبان گویای مجموعه خود و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باید با برنامه و ایده‌های نو به بیان عملکرد و اقدامات صورت گرفته از سوی ادارات و دستگاه‌ها مربوطه به مردم بپردازند و با اطلاع رسانی به موقع موجب امید آفرینی و نشاط در جامعه گردند.

روابط عمومی‌های ادارات گناوه ارتباط موثری با رسانه‌ها داشته باشند

لیراوی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی برخاسته از اراده مردم به رهبری امام خمینی و رهبر معظم انقلاب است و باید آنچه در توان داریم برای رضایتمندی مردم با ارائه خدمات تلاش کنیم.

وی ادامه داد: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، خدمات و کارهای بزرگی در سطح کشور بخصوص این شهرستان به مردم که در جریان این خدمات نیستند، ارائه شده است که روابط عمومی‌های ادارات باید به عنوان یک وظیفه، آنها را به صورت شفاف بازگو کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گناوه با بیان اینکه ادارات شهرستان عملکردهای مربوط به حوزه کاری خود را تا هفته آینده تهیه و به فرمانداری ارائه دهند، گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های هفته دولت و قبل را به صورت تفکیکی در قالب فیلم و بنر در فضاهای مجازی و شهرستان انتشار و اطلاع رسانی کنند.

لیراوی خاطرنشان کرد: بازدید از پروژه‌های مهم در دست اجرا در قالب راهیان پیشرفت با حضور روابط عمومی‌ها در دستور کار قرار گیرد.

در این نشست روابط عمومی‌های برخی ادارات به بیان نظرات خود نسبت به چگونگی انجام بهتر وظایف پرداختند و همچنین گزارشی از خدمات ارائه شده در شش ماهه اول سال جاری را در قالب فیلم و تصویری ارائه کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ