زلزله در شهرداری نصیرشهر تهران

اقتصاد ایران: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم (استان تهران) با اشاره به بازداشت شهردار نصیرشهر،به علت اتهامات مالی گفت : دستگیری‌های دیگر در مجموعه شهرداری، دلالان و پیمانکاران مرتبط با شهرداری دور از انتظار نیست واحتمال دستگیری افراد وجود دارد.

عصر ایران: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم (استان تهران) با اشاره به بازداشت شهردار نصیرشهر،به علت اتهامات مالی گفت : دستگیری‌های دیگر در مجموعه شهرداری، دلالان و پیمانکاران مرتبط با شهرداری دور از انتظار نیست واحتمال دستگیری افراد وجود دارد.

محمد یوسف‌وند، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم درگفت‌وگو با ایرنا در خصوص بازداشت شهردار نصیرشهر اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده مردمی به دستگاه قضایی و با رصدهای اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام‌ زمان(عج) روز گذشته شهردار نصیرشهر احضار و پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

وی همچنین در خصوص ادامه دار بودن دستگیری ها گفت: در خصوص همین پرونده احتمال دستگیری‌های دیگر در مجموعه شهرداری، دلالان و پیمانکاران مرتبط با شهرداری دور از انتظار نیست واحتمال دستگیری افراد وجود دارد.

دادستان شهرستان رباط کریم ضمن هشدار به مسئولان و مدیران ادارات و نهادها گفت: به مسئولان ادارات و نهادها متذکر می‌شویم نظارت کافی را به مجموعه اداری خود داشته باشند

یوسف وند ادامه داد: ارتباط افراد وکارمندان با ساخت‌وسازهای غیرمجاز، ارتباط با پیمانکاران، دلالان و افراد مرتبط جرم است وباید نظارت کافی کنند تا تخلفی صورت نگیرد.

یوسف‌وند افزود: دستگاه قضایی در برخورد با تخلفات و تضییع حقوق بیت‌المال به‌هیچ‌وجه کوتاه نخواهد آمد و با متخلفان با شدت برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم با اشاره به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در نصیرشهر گفت: یکی از دلایل ساخت‌وسازهای غیرمجاز در نصیرشهر نحوه ارتباط غیرمتعارف و غیرقانونی مجموعه شهرداری با پیمانکاران و دلالان بوده است. شهرستان رباط کریم در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ