لزوم همکاری وزارت نیرو در تامین آب و برق شهرک فرآورده های معدنی

اقتصاد ایران: کاشان - مدیرکل شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: از وزارت نیرو می خواهیم در راستای تامین آب و برق شهرک صنعتی فرآورده های معدنی اصفهان همکاری لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول سواری عصر سه شنبه در حاشیه سفر به کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های بالای کاشان در بخش صنعت و تولید اظهار داشت: شهرستان کاشان دارای هفت شهرک و ناحیه صنعتی است که یکی از مناطق ویژه استان اصفهان در حوزه صنعت است.

وی با اشاره به اینکه یک ششم صنایع استان اصفهان در شهرستان کاشان وجود دارد، ابراز داشت: در سطح استان اصفهان نیز یکی از سیاست‌های شرکت شهرک‌های صنعتی ساخت شهرک‌های تخصصی است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با اشاره به اینکه یکی از شهرک‌های صنعتی تخصصی که چند ماه پیش افتتاح شد شهرک صنعتی فرآوری منابع معدنی بود، تصریح کرد: این شهرک با توجه به ذخایر معدنی فراوان استان اصفهان می‌تواند یکی از پیش‌ران های اقتصادی مهم در سطح استان اصفهان باشد.

وی با بیان اینکه از وزارت نیرو می‌خواهیم کمک کند تا آب و برق واحدهای مستقر در این شهرک تأمین شود، گفت: این شهرک صنعتی تخصصی از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است که با شروع بکار واحدهای مستقر می‌تواند زمینه اشتغال خوبی را فراهم کند.

سواری با اشاره به اینکه یکی دیگر از شهرک‌های تخصصی که به تصویب شورای برنامه ریزی استان هم رسید شهرک کیف و کفش است، افزود: با توجه به واحدهای زیاد صنعت نساجی در سطح استان اصفهان این شهرک تخصصی و واحدهای مستقر در آن می‌تواند مکمل خوبی برای واحدهای نساجی و پیش‌ران اقتصادی و تولیدی مهمی در استان اصفهان باشد.

وی با اشاره به شهرک صنعتی تخصصی ماهیان زینتی در کاشان خاطرنشان کرد: این شهرک صنعتی مراحل پایانی مراحل احداث خود را طی می‌کند و مشکلاتی به خصوص در زمینه تأمین آب وجود دارد که امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده این مشکل برطرف شود.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اصفهان تاکید کرد: با رفع مشکلاتی که در بهره برداری از شهرک صنعتی تخصصی ماهیان زینتی در کاشان وجود دارد به زودی شاهد استقرار واحدهای مربوط به ماهیان زینتی خواهیم بود تا زمینه توسعه فعالین این بخش فراهم شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ