مدیران و مسئولان برای حل مشکلات مردم خلاقیت به خرج دهند

اقتصاد ایران: کاشان - نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت: مدیران و مسئولین برای حل مشکلات مردم خلاقیت به خرج دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی معینی عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان با اشاره به اینکه خدمت به مردم باعث افتخار است، اظهار داشت: البته که ممکن است برخی از مشکلات و سختی‌ها در این راه وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولین برای حل مشکلات مردم باید خلاقیت داشته باشند، ابراز داشت: بسیاری از مشکلات مردم را با صبر و ارائه برخی از راهکارهای قانونی و حتی خارج از بروکراسی اداری هم می‌توان حل کرد.

نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران باید برای حل مشکلات مردم هم افزایی داشته باشند، تصریح کرد: اختلاف بین مسئولین و مدیران باعث می‌شود که در راه خدمت به مردم اختلال ایجاد شود.

وی با اشاره به برخی از معضلات و مشکلات و ناهماهنگی‌ها گفت: برای مثال برای طرح جوانی جمعیت در منطقه‌ای زمین معرفی شده است اما در روز قرعه کشی برای آن زمین معارض پیدا شده است و مدیر مربوطه از آن آگاه نبوده است.

معینی با بیان اینکه این ناهماهنگی‌ها باید برطرف شود، افزود: مشکلات مردم باید از طریق مدیران و مسئولین شهرستان حل و برطرف شود و نباید منتظر تصمیمات مدیران مرکز باشیم.

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم که مدیران استان تفویضات لازم را به مدیران شهرستان بدهند، خاطرنشان کرد: تا آنجا که می‌توان باید بروکراسی اداری را در راه خدمت به مردم کم کرد و از سویی دیگر رفت و آمدها به مرکز استان ممکن است مشکلاتی برای مردم داشته باشد و از این رو تفویض اختیارات را لازم می‌دانیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ