اختصاص ۱۲ میلیارد تومان برای نوسازی بیمارستان شبیه خوانی کاشان

اقتصاد ایران: کاشان -مدیر درمان تامین اجتماعی کاشان گفت: برای نوسازی تجهیزات بیمارستان شبیه خوانی کاشان حدود ۱۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیررضا آذرنوش بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه آئین افتتاح و بهره برداری از تجهیزات جدید بیمارستان شبیه خوانی کاشان که با حضور معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: بیمارستان شبیه خوانی کاشان دارای قدمت زیادی است که تجهیزات آن هم به تناسب سن آن قدیمی بود.

وی با بیان اینکه وضعیت استیجاری این بیمارستان ما را از بروزرسانی تجهیزات آن غافل نکرد، ابراز کرد: البته به روز رسانی تجهیزات با سرعت بالایی همراه نبود ولی سعی شد که این مهم در نهایت دقت و با بهترین کیفیت انجام شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی کاشان با اشاره به راه اندازی بخش هتلینگ بیمارستان شبیه خوانی کاشان تصریح کرد: استفاده از این بخش برای بیمه شدگان تأمین اجتماعی رایگان است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جوانی جمعیت گفت: با توجه به ابلاغیه‌های انجام شده سعی کرده‌ایم با اجرای برخی از پروژه‌ها و طرح‌ها همچون هتلینگ بیمارستان شبیه خوانی ما هم در این مهم سهیم باشیم.

آذرنوش با بیان اینکه بخش هتلینگ بیمارستان شبیه خوانی کاشان ۲۳ تخت دارد، افزود: به روز رسانی و ارتقای تجهیزات این بیمارستان هم در حال انجام است که از آن جمله به افتتاح سه دستگاه پیشرفته می‌توان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از این دستگاه‌ها لاپاراسکوپی است، افزود: دیگر دستگاهی که به روز شده است اکوکاردیوگرافی است که این دستگاه از جمله تجهیزات مخصوص نوزادان است چراکه این بیمارستان مخصوص زایمان و نوزادان است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی کاشان با اشاره به اینکه سومین دستگاه به روزشده، دستگاه ABI است، خاطرنشان کرد: این دستگاه در تشخیص بیماری‌های عروقی و درمان آنها نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به اینکه این دستگاه‌ها پیشرفته و با امکانات کامل است، گفت: برای خرید این دستگاه‌ها اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ