آغاز جشن عاطفه ها با اجرای پویش مشق همدلی در استان هرمزگان

اقتصاد ایران: بندرعباس-مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: امسال جشن عاطفه ها در قالب پویش مشق همدلی با هدف تامین مایحتاج تحصیلی و ضروری دانش آموزان نیازمند در استان هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید باسره با اعلام این خبر اظهار کرد: جشن ملی عاطفه‌ها هر ساله با نزدیک شدن به روزهای آغازین سال تحصیلی جدید و با هدف به دانش آموزان نیازمند توسط کمیته امداد حضرت امام (ره) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال جشن عاطفه‌ها در قالب اجرای پویش مشق همدلی با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی و ضروری دانش آموزان نیازمند و محروم استان، اعم از نوشت افزار، کیف و کفش و…؛ از تاریخ ۲۲ شهریورماه آغاز و تا پایان فصل تابستان در معابر عمومی و شهری و دفاتر کمیته امداد ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول گفت: در حال حاضر بیش از ۴۶ هزار دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند که امیدواریم با حمایت‌های این نهاد، همیاری سازمان‌های ذیربط و کمک‌های هدفمند و اثربخش مردم و خیرین نیک‌اندیش هیچ دانش آموزی در هرمزگان به واسطه مشکلات مالی از تحصیل علم و دانش باز نماند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان همچنین اظهار کرد: مردم شریف و خیرین همیشه همراه و سخاوتمند استان می‌توانند مساعدت‌های مالی خود را در قالب جشن عاطفه‌ها با شماره گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* یا واریز مبلغ مورد نظر خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ به نام جشن عاطفه‌ها به دست دانش آموزان عزیز استان برسانند و یا با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و ۲۰۰ مرکز نیکوکاری مردم نهاد در شهرستان‌ها و محلات سراسر استان استان هرمزگان کمک‌های نقدی وغیرنقدی (کالا) خود را جهت کمک به تحصیل دانش آموزان تحویل دهند تا به موقع و کوتاه‌ترین زمان ممکن به دانش آموزان نیازمند اهدا شود.

باسره در پایان عنوان کرد: بر اساس هدفگذاری و برنامه ریزی های صورت گرفته با هم افزایی و تأمین اعتبار توسط کمیته امداد امام (ره) در کنار کمک‌های مردمی پرداخت شده و به ازای هر یکصد هزار تومان کمک مالی واریزی از سوی مردم بزرگوار و خیرین معزز استان یک بسته کامل نوشت افزار شامل تمام اقلام مورد نیاز دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی به این عزیزان اهدا خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ