پهپاد حزب‌الله ۱۵ دقیقه آزادانه پرواز کرد و به هدف خورد+ فیلم

اقتصاد ایران: منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پهپاد حزب‌الله لبنان با شکست‌دادن سامانه‌های دفاعی رژیم صهیونیستی بدون هرگونه مزاحمتی ۱۵ دقیقه به پرواز خود ادامه داده و به هدف برخورد کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که پهپاد حزب‌الله لبنان ۱۵ دقیقه در آسمان منطقه «روش بینا» در «صفد» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی بدون هرگونه مزاحمتی از سوی سامانه‌های دفاع هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به پرواز درآمده و به هدف خود برخورد کرده است.

این رسانه‌ها گزارش دادند که صدای انفجاری قوی در منطقه «عمیعاد» واقع در جنوب «صفد» در شمال سرزمین‌های اشغالی به گوش رسیده است.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین «یفتاح»، «راموت نفتالی»، «حتسور هجلیلیت»، «روش بینا»، «ایلییت هشاحر» و «آویویم» خبر دادند.

همچنین منابع عبری زبان از شلیک یک موشک ضدزره از سمت لبنان به سوی شهرک صهیونیست‌نشین «شتولا» در الجلیل غربی خبر دادند.

از سوی دیگر اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن به روستاهای مقاوم جنوبی و خانه‌های امن به ویژه تروری که دشمن در البقاع غربی صورت داد، رزمندگان مقاومت اسلامی روز سه‌شنبه دهم سپتامبر ۲۰۲۴ مقر فرماندهی سپاه شمالی، پایگاه تمرکز نیروهای ذخیره لشکر الجلیل و انبارهای لوجستیک در عمیعاد را با چندین پهپاد انتحاری هدف قرار دادند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ