بسیج و سپاه در خدمت به مردم کارنامه پرافتخاری دارد

اقتصاد ایران: مشهد- سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج و سپاه در خدمت به مردم در دولت‌های مختلف کارنامه پرافتخاری دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی محمد نایینی در جمع تعدادی از مسؤولان سپاه در مشهد، اظهار کرد: امروز در کشور برای خدمت به مردم، همدلی و وحدت بین همه ارکان نظام وجود دارد و سپاه پس از دوران دفاع مقدس با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای خدمت لحظه‌ای از پای ننشسته و با همه دولت‌ها برای رفع گرفتاری‌ها آستین بالا زده است به طوری که شهید جمهور نهاد مقدس سپاه را صادق ترین نهاد در همکاری با دولت برای کمک و خدمت به مردم عنوان کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بسیج و سپاه در خدمت به مردم در دولت‌های مختلف کارنامه پرافتخاری دارد، گفت: همیشه دشمن تلاش می‌کند تا تصویری غیر واقعی از سپاه و بسیج به افکار عمومی ارائه دهد.

وی به استراتژی اندیشکده های غربی در مقابل نظام اسلامی که معتقد است «مهم‌ترین مؤلفه قدرت ملی، مدیریت افکار عمومی است» اشاره کرد و گفت: تمام مراکز اندیشه ورز آمریکایی و اسرائیلی انقلاب اسلامی ایران را برای خود تهدید برمی شمارند.

نایینی با بیان اینکه اندیشه ورزان غربی در خصوص مساله تهدیدآمیز بودن این انقلاب ۴ دیدگاه دارند گفت: دیدگاهی تهدید ایران را ذاتی می‌داند، دیدگاه دیگر ریشه تهدید را در رفتارهای جمهوری اسلامی دانسته و در تلاش است تا با اعمال تحریم‌های بیشتر، فشار اقتصادی، فعال کردن دیپلماسی و تهدیدات نظامی با آن مقابله کند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه افزود: دیدگاه سوم می‌گوید ریشه تهدید در الگوی حکمرانی بر اساس ولایت فقیه است. لذا مساله ولی فقیه را مورد هدف قرار داده و برای همین است که همواره در شبکه‌های اجتماعی برای تضعیف این جایگاه تلاش می‌نمایند.

وی خاطر نشان کرد: گروه دیگر معتقدند ریشه تهدید انقلاب اسلامی، سپاه است. آنان وجود عنصر سپاه را مورد تهدید در منافع خود می دانسته و تلاش دارند تا با تصویرسازی و تحریف واقعیت‌ها تا ذهنیت و باور مردم را درباره سپاه تغییر دهند.

نایینی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «مردم با تصویر سر و کار دارند نه با واقعیت‌ها.»، گفت: ۲۴ سال پیش اندیشکده ای مطرح در آمریکا در مقاله‌ای نوشته است که جنگ آینده جنگ روایت‌ها است. در جنگ آینده برنده کسی نیست که موشک برد بلند، تجهیزات و امکانات نظامی داشته باشد بلکه برنده جنگ کسی است که باورپذیرترین روایت اول هر جنگ را به دست بیاورد. یعنی بتواند بر باورها و افکار عمومی تسلط یافته و ذهن‌ها را طبق آنچه که می‌خواهد هدایت کند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در ماجرای شهید اسماعیل هنیه سپاه پاسداران با هوشیاری کامل توانست با اطلاع رسانی و آگاهی صحیح افکار عمومی در شبکه‌های اجتماعی روایتی درست و منطبق با واقعیت بیان کند. لذا دشمن در این ترور نتوانست پس از آن علیه جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت عکس العملی نشان داده و طرح‌های دشمن با شکست مواجه شد.

وی گفت: تأخیر در بیان روایت باعث می‌شود تا دشمن روایت اول را بازگو کرده و تصویر دلخواه خود را در افکار عمومی نقش ببندد و امروز مشکل ما در روایت، صداقت نیست بلکه مهارت در بیان روایت است.

نایینی با اشاره به نقش مهم رسانه‌های انقلابی گفت: روایت‌های ما به عنوان جریان انقلاب باید قطعاً از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سپاه و جبهه مقاومت جذاب، مستند، به موقع، باورپذیر، صادقانه، قابل فهم بوده و تناقض نداشته باشد. اگر تناقض داشته باشد مرجعیت خبری از دست می‌رود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ