نقاب مافیاییِ بیرانوند و مهری افتاد

اقتصاد ایران: علیرضا بیرانوند از پرسپولیس به تراکتورسازی و سعید مهری از استقلال به پرسپولیس پیوست.

برترین‌ها: علیرضا بیرانوند از پرسپولیس به تراکتورسازی و سعید مهری از استقلال به پرسپولیس پیوست. این یک انتخاب است و حداقل به «ما» ربطی ندارد. ولی یادمان نمی‌رود که چند ماه پیش این دو فوتبالیست در «شب‌های مافیا؛ زودیاک» علاقه شدید خود به تیم‌شان را فریاد می‌کشیدند.

سعید مهری البته گرفتار تعصب نابجا نشد و چندان روی علاقمندی به استقلال مانور نداد. علیرضا بیرانوند اما بازی مافیا را با کل کل استادیومی اشتباه گرفته بود! با این حال چیزی نگذشت که بار دیگر، هواداران پرسپولیس را تنها گذاشت و به تیمی دیگر رفت.

بیرو، که در گروه شهروندان قرار داشت، وقتی دید سروش رفیعی (ساید مافیا) مورد هجمه است، پشت او در آمد و اعلام کرد اجازه نمی‌دهد یک پرسپولیسی مظلوم واقع شود؛ حتی اگر مافیا باشد! این تعصب نابجا، بیرانوند را وارد دوئل نافرجام با فرزاد فرزین کرد و حتی دست از کل کل با سعید مهری (بازیکن وقت استقلال) و سام درخشانی (هوادار استقلال) برنداشت. خودش هم گیج شد و بازی از دستش در رفت.

نقاب مافیاییِ بیرانوند و مهری افتاد

در سال‌های اخیر و با افزایش تولید مسابقاتی بر پایه بازی مافیا، اختلاف‌نظرها نیز بالا گرفته. مثلا حسین مهری آن را یک بازی تفرقه‌انداز می‌‎داند که مهارت دروغ گفتن را رشد می‌دهد. جواد خیابانی اما عقیده دارد مافیا کمک می‌کند تا بتوان حق را از ناحق تشخیص داد.

نقاب مافیاییِ بیرانوند و مهری افتاد

مافیا یک مسابقه سرگرم‌کننده است اما ماکتی از رفتارشناسی شرکت‌کنندگان نیز هست. مثلا مشخص شد که نباید روی حرف و تعصب امثال بیرانوند و مهری حساب باز کرد! لابد عده‌ای می‌گویند مناسبات حرفه‌ای فوتبال ناگزیر از ترک یک تیم و پیوستن به تیم رقیب است. درست؛ اما بیرانوند و دیگران می‌توانند در خارج از زمین، لاف نیایند و موقع مافیا فقط بازی کنند!

کاربر آلبالو در شبکه اجتماعی ایکس درباره این دو نفر نوشت: بیرانوند و سعید مهری چند ماه پیش تو این برنامه شبهای مافیا همبازی بودن بیرانوند از عشق به پرسپولیس میگفت و سعید مهری هم خودشو نماینده استقلالیا جا میزد. بیرانوند رفت تراکتور و مهری هم اومد پرسپولیس میخام بگم روی عشق و تعصب هیچ بازیکنی حساب نکنین، اینا برده پول و موقعیتن.

طاهر رزومه مهری را به این شکل عنوان کرد:

رزومه: بهترین بازیکن مافیا سال 2024، قهرمانی در سریال شب های زودیاک.

آرا علت اینکه درویش به سراغ جذب مهری رفت را این مسئله می‌داند: ‌‎درویش بازی ‎سعید مهری رو با بازی مافیا زودک یاک در فوتبال و فنی این بازیکن اشتباه گرفته و فکر میکنه خرید بزرگی یا یاغی جدیدی رو به پرسپولیس و فوتبال ایران ارائه کرده.

یکی دیگر از کاربران درباره کیفیت فنی سعید مهری عنوان کرد: اسم سعید مهری رو تو اینستا سرچ میکنی بیشتر هایلایت مافیا بازی کردنش میاد تا فوتبالش.

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ