ملاک حضور مدیران عملکرد آنهاست

اقتصاد ایران: مدیرعامل راه‌آهن با بیان این‌که ملاک حضور مدیران ارشد عملکرد آنهاست،گفت: ابتلا به کارهای روزمره آفتی است که موجب می‌شود نیروی انسانی کارآمد از چرخه خارج شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جبارعلی ذاکری اظهار کرد: به دنبال این هستیم که با مرور اقدامات معاونین شرکت، بر اساس برنامه‌هایی که تبیین شده و چالش‌هایی که وجود دارد، به دنبال راهکارهایی باشیم که چالش‌ها را کمتر کرده و با سرعت بیشتری به اهداف برنامه هفتم توسعه برسیم.

وی افزود: باید دست‌به‌دست هم دهیم و با همدلی و وفاق و تلاش مضاعف، موانع را از پیش رو برداریم و به اهداف تعیین شده برسیم.

وی با بیان این‌که سیستم راه‌آهن به‌گونه‌ای است که باید مدیران ارشد از بدنه کارشناسی وارد سیستم شوند، تصریح کرد: همه مدیران بر اساس عملکرد خود ارزیابی می‌شوند و ملاک حضور، عملکرد آنهاست.

مدیرعامل راه‌آهن بیان کرد: ابتلاء به کارهای روزمره آفتی است که موجب می‌شود نیروی انسانی کارآمد از چرخه خارج شود، بنابراین باید امید آفرینی در لایه‌های مختلف شرکت راه‌آهن انجام شود و این امر کمک می‌کند که به اهداف و برنامه‌های خود دست یابیم. بایستی تعامل بین بدنه کارشناسی و مدیران ارشد و ذی‌نفعان شرکت افزایش یابد.

ذاکری با تاکید بر این‌که باید تصدی‌گری شرکت راه‌آهن کاهش یابد و بیشتر عهده‌دار نظارت و پایش باشد، گفت: شرکت‌های حمل‌ونقلی شکل گرفته‌اند تا بخشی از بار را از دوش راه‌آهن بردارند و در مقابل، سیاست‌گذاری، نظارت عالیه و پایش مستمر عملکرد شرکت‌ها بر عهده ما باشد. البته این امر تغییر در ساختار و چارت سازمانی راه‌آهن را می‌طلبد که نیازمند مطالعات کارشناسی و مشاوران ذی‌صلاح است و باید مرحله‌به‌مرحله و سنجیده این کار را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه بایستی راه‌آهن متولی و سیاست‌گذار حوزه ریلی باشد، افزود: با هم‌فکری مدیران و همکاران شرکت راه‌آهن به اهداف و مسئولیت‌هایی که به راه‌آهن واگذار شده برسیم و مشکلات و چالش‌ها را به حداقل برسانیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ