مسوولین نهاد رهبری در دانشگاه‌ها مامن تحولات روحی جوانان باشند

اقتصاد ایران: اردبیل- معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: مسوولین دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها ملجأ و مامن تحولات روحی جوانان باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی میراحمدی بعد از ظهر سه‌شنبه در آئین تکریم و معارفه مسؤول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به تکالیف ویژه دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها اظهار کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، مراد اصلی از حضور روحانیون در دانشگاه‌ها، دخالت در امور و فعالیت‌های دانشگاه‌ها نیست.

وی با بیان اینکه مسؤولین دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، در تحولات روحی جوانان که مرکز عواطف و احساسات است، ملجأ و مامن و صبور باشند و رازداری کنند، گفت: هدف اصلی از انتصاب مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، برقراری ارتباط معنوی با اساتید و کارکنان و دانشجویان در جهت رساندن پیام دین و دعوت به خدا است.

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ضمن تجلیل از پرکاری، اخلاص، تعهد و اخلاق حسنه «حجت‌الاسلام واحدی زاده» ادامه داد: فعالیت «حجت‌الاسلام واحدی زاده» مصادف با دوران سخت و پیچیده کرونا بود و کسانی که در این دوران فعالیت داشتند اجر مضاعفی دارند.

حجت الاسلام میراحمدی به سخت و پیچیده بودن فعالیت در دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تغییر و تحول در این حوزه سیاست کلی این نهاد است که در این راستا برای «حجت الاسلام لطیفی» به عنوان یک چهره جوان و دارای دکترای علوم سیاسی و تحصیلات حوزوی در مسؤولیت نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل آرزوی موفقیت دارم.

مسوولین نهاد رهبری در دانشگاه‌ها مامن تحولات روحی جوانان باشند

علی محمدیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل نیز در سخنانی ضمن برشمردن تفاوت دانشگاه‌های علوم پزشکی با سایر دانشگاه‌ها گفت: با توجه به ماهیت وجودی دانشگاه‌های علوم پزشکی به عنوان یک دستگاه خدمت‌رسان به ویژه در حوزه بهداشت و درمان، این تفاوت بیشتر نمایان می‌شود و به همین دلیل، باید به مسائل فرهنگی در این دانشگاه‌ها بیشتر پرداخت شود و دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها می‌توانند در این زمینه فعال‌تر عمل کنند.

وی افزود: یکی از مسائل مهم، مظلوم واقع شدن موضوع اسلامی شدن دانشگاه‌ها است که به نظر می‌رسد کمتر تحقق پیدا کرده و نیاز به بازتعریف دارد و اگر قرار است در این زمینه اقدامی انجام شود باید شاخص بندی و فرآیندسازی‌های لازم انجام شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ