۹۰ اثر در نمایشگاه «می‌خواهم متفاوت باشم» در معرض دید قرار گرفت

اقتصاد ایران: اردبیل- مسوول نمایشگاه گروهی تجربی هنرهای تجسمی در استان اردبیل گفت: نمایشگاه «می‌خواهم متفاوت باشم» با ۹۰ اثر هنری پیرامون «امید به آینده، فرهنگ و تمدن ایران و طبیعت» در اردبیل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نوید اچگان بعد از ظهر سه‌شنبه در حاشیه نمایشگاه «می‌خواهم متفاوت باشم» در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نخستین نمایشگاه گروهی تجربی هنرهای تجسمی «می‌خواهم متفاوت باشم» در ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۳ در نگارخانه‌ی «قوام الدین اردبیلی» مجتمع فرهنگی و هنری فدک با حضور مسؤولین و مدیران کل، پیشکسوتان هنر، هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر افتتاح شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۹۰ اثر هنری پیرامون «امید به آینده، فرهنگ و تمدن ایران و طبیعت» با حضور ۲۰ نفر از دانشجویان هنر، دانشگاه محقق اردبیلی به نمایش گذاشته شد، افزود: این نمایشگاه حاصل تلاش چند ماهه دانشجویان بوده که با پشتکار خودشان توانستند نمایشگاهی به یادماندنی برپا کنند.

مسؤول نمایشگاه گروهی تجربی هنرهای تجسمی در استان اردبیل درباره مسیر هنر گفت: بیان احساسات در زندگی هنرمند همیشه جاری و ساری بوده و این احساس، چراغ راهی برای ادامه مسیر زندگی او بوده است و هنرمندانی که با عشق برای فرهنگ و هنر کار می‌کنند ارزشمند هستند و باید قدردان این هنرمندان باشیم.

اچگان ادامه داد: در این نمایشگاه آثاری از «هستی ارجمند»، «آیسا اندرابی»، «سارا حدادی»، «سویل خراسانی»، «صدف خلیل پور»، «ساناز رضا پور»، «صبا رضاپور»، «سما زارع»، «مبینا سبحانی‌پور»، «آیلین ستارزاده»، «میعاد شعبان پور»، «المیرا غلامی»، «رؤیا فرخی»، «شقایق محاسن»، «پریا محمدی»، «فاطمه محمدی»، «مهنا نجفی»، «ثنا نعمتی»، «دنیز نوبخت» و «کیمیا نوری» به نمایش درآمده است.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۶ الی ۱۹ به نگارخانه نگارخانه‌ی «قوام الدین اردبیلی» واقع در اردبیل، میدان بسیج، بلوار سربازان گمنام، مجتمع فرهنگی و هنری فدک مراجعه کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ