دپوی ۴۰ آمبولانس در یک تعمیرگاه در زنجان

اقتصاد ایران: زنجان-نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در بازدید از محل دپوی بیش از ۴۰ دستگاه آمبولانس مدل بالا بر لزوم تعیین تکلیف فوری آنها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نبی‌الله محمدی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در بازدید محل دپوی بیش از ۴۰ دستگاه آمبولانس مدل بالا بر لزوم تعیین تکلیف فوری آنها تاکید کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت آمبولانس‌ها طوری است که زیر آفتاب رها شده و از بین می‌روند و اقدام خاصی در راستای تعمیر یا تعیین تکلیف آنها صورت نگرفته است، اظهار داشت: تا جایی که ملاحظه شد برند اغلب آمبولانس‌ها بنز و فولکس با مدل‌های نسبتاً بالابود.

دپوی ۴۰ آمبولانس مدل بالا در یک تعمیرگاه در زنجان

وی ضمن گله‌مندی از وضعیت آمبولانس‌ها از استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، فوریت‌های پزشکی، سازمان امور اقتصادی و دارایی، دیوان محاسبات استان زنجان خواستار رسیدگی سریع به موضوع و بازگشت این خودروها به چرخه استفاده و یا تعیین تکلیف آنها شد.

محمدی با بیان اینکه با اضافه‌شدن این آمبولانس‌ها خدمات فوریت‌های پزشکی با امکانات بیشتر و بهتر و با سرعت بیشتری نسبت به قبل انجام می‌شود، افزود: اگر تعمیر و نگهداری این آمبولانس‌ها درست باشد به‌ازای هر آمبولانس حداقل دو نوبت کاری و در هر نوبت حداقل دو نفر از اشتغال در حساس‌ترین نقطه خدمات‌رسانی به مردم باز نمی‌مانند و همه اینها موجب خدمات‌رسانی بهنگام به مردم در مواقع حساس که با جان مردم مرتبط است می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه در قالب وظایف نمایندگی بر اموال و دارایی‌های دستگاه‌های اجرایی مختلف و دستگاه‌های عمومی نظیر شهرداری‌ها نظارت خواهد داشت، گفت: دستگاه‌های اجرایی ضروری است در شرایط محدودیت بودجه‌ای و تحریم‌ها، در حفظ و نگهداری و استفاده مؤثر از اموال دولتی و عمومی دستگاه‌های اجرایی نهایت برنامه‌ریزی و همت را داشته باشند.

محمدی افزود: اموال منقول و غیرمنقول مازادی را در برخی دستگاه‌های اجرایی استان شناسایی کردیم که ضروری است در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و قانون بودجه در طی ماهه‌ای آتی نسبت به مولدسازی آنها اقدام شود تا وارد سوال از وزیر و یا تذکر نشویم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ