کشف و بروز استعدادهای جوان از اهداف مهم جشنواره‌های منطقه‌ای است

اقتصاد ایران: مشهد- دبیر جشنواره شصت و نهم انجمن‌های سینمای جوانان ایران فضای جشنواره را مخل بروز استعدادهای جوان و ماهیت جشنواره را محک توانمندی‌ها و مسیر شناسایی استعدادهای جوان دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن جهانی در حاشیه شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشهد «مهروشید» که در پردیس سینمایی ملل از ۱۷ تا ۲۰ شهریور ماه برگزار شد با اشاره به اکران برخی آثار فیلم اولی اظهار کرد: کشف و بروز استعدادهای جوان از جمله اهداف مهم جشنواره‌های منطقه‌ای است به همین خاطر حضور هنرمندان جوان در حوزه عکاسی و فیلمسازی در این جشنواره بیشتر دیده شده است.

دبیر جشنواره شصت و نهم انجمن‌های سینمای جوانان ایران با بیان این مطلب که شور و اشتیاق خوبی از سوی میهمانان و دوستان هنرمند مشهدی و فیلمسازان پیشکسوت در جشنواره وجود داشت افزود: هنرمندان جوان به طور ویژه در حوزه‌های مختلف مثل اکران فیلم‌ها، اردو و نشست‌های تخصصی جشنواره حضور پرشورتری داشتند که فضای خوب و نشاط آوری به حال و هوای سالن و جشنواره بخشیده بود.

وی در خصوص برنامه‌های جانبی جشنواره با اشاره به این مطلب که سعی شده در ایام جشنواره، برنامه‌های متعدد و کاربردی برای هنرمندان و میهمانان طراحی شود عنوان کرد: نشست‌های تخصصی فیلم و عکس با حضور اساتید مطرح، نشست انتقال تجربه با حضور داوران جشنواره و پاتوق فیلم اولی برای فیلمسازان اولی و اردوی تخصصی عکاسی از شهر از جمله برنامه‌هایی بوده که در حاشیه این جشنواره برگزار شده است.

جهانی ادامه داد: در روز دوم در حوزه فیلم سازی و روز سوم در حوزه عکاسی نشست‌های تخصصی برگزار شد که فرصتی ویژه برای دوستداران هریک از رشته‌ها بود. فردا نیز برگزاری اختتامیه را در پیش خواهیم داشت و جشنواره به کار خود پایان خواهد داد.

دبیر جشنواره شصت و نهم انجمن‌های سینمای جوانان ایران تاکید کرد: امیدوارم این جشنواره مقدمه‌ای بر ایجاد موج دوباره در فیلمسازی شهر مشهد و بروز استعدادهای جوان و فیلمسازان خوش آتیه این شهر باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ