اختصاص۳هزارمیلیارد تومان برای زیرساختهای منطقه ویژه اقتصادی کاشان

اقتصاد ایران: کاشان - نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت: سه هزار میلیارد تومان برای تأمین زیرساختهای منطقه ویژه اقتصادی کاشان اختصاص داده شده است.

به گزارش مهر، مصطفی معینی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کاشان در یک موقعیت ویژه سیاسی جغرافیایی قرار دارد، اظهار داشت: این منطقه بزرگترین تولید کننده فرش ماشینی ایران و در جهان قطب دوم تولید فرش ماشینی است.

وی با بیان اینکه این منطقه دارای پتانسیل‌های بالای گردشگری، صنعتی و اقتصادی است، ابراز داشت: وجود ظرفیت‌های بالای اقتصادی وجود یک منطقه ویژه اقتصادی را بیش از پیش یادآور می‌شود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی کاشان و لزوم تکمیل آن تصریح کرد: در دیدار با مدیرعامل ایمیدرو از این پروژه به عنوان یک ابر پروژه اقتصادی یاد شده است و تسریع در راه اندازی هر چه سریع‌تر آن یادآوری شده است.

وی تصریح کرد: در این دیدار، موضوع تصویب بودجه و نهایی شدن طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی که در سفر قبلی مدیر عامل ایمیدرو مطرح شده بود، پیگیری شد.

معینی افزود: طبق این برنامه، سه هزار میلیارد تومان طی سه سال برای تأمین زیرساخت‌های اصلی پروژه از جمله برق، آب و گاز تخصیص خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: سرپرست هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی قول داد که اعتبار این پروژه تأمین شود و با تسریع در فاز اول که شامل ۲۵۰ هکتار است، به مرحله واگذاری و جذب سرمایه‌گذار برسد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با تاکید بر اهمیت این پروژه برای توسعه اقتصادی منطقه ابراز کرد: این دیدار گامی مهم در راستای ایجاد زیرساخت‌های لازم و تسریع در اجرای این پروژه کلان بود که تأثیرات قابل‌توجهی بر اقتصاد شهرستان و توسعه منطقه خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ