بهره برداری از ۳ پروژه شهری در کاشان

اقتصاد ایران: کاشان - شهردار کاشان گفت: سه پروژه شهری کاشان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش مهر، کیومرث محمدپور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات شهرداری کاشان اظهار داشت: امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان سه پروژه شهری افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی ابراز داشت: این سه پروژه شامل افتتاح پارک اردیبهشت واقع در شهرک ۲۲ بهمن، بهسازی میدان درب عطا و بازار روز شهرک خاتم الانبیا (ص) بود که در کمترین زمان ممکن و با تلاش شبانه روزی کارکنان شهرداری آماده افتتاح و بهره برداری شد.

شهردار کاشان با اشاره به اینکه میدان درب عطا در مساحتی بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ متر بهسازی شد، تصریح کرد: در این میدان از مجسمه غیاث الدین جمشید کاشانی دانشمند شهیر ایران زمین نیز رونمایی شد.

وی با اشاره به مشخصات این پروژه گفت: اجرای سیستم تأسیسات آبیاری فضای سبز همراه با اجرای دو آبنما در مرکز میدان و اتاقک موتورخانه و بهبود تأسیسات برقی و همچنین فضای سبز میدان از جمله اقدامات انجام شده در این پروژه بود.

محمدپور با اشاره به اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، افزود: از این مبلغ ۱۳ میلیارد ریال هزینه مجسمه تعبیه شده در مرکز میدان و هفت میلیارد ریال هزینه بازسازی مرمت و تعمیر چاه آب و تأسیسات و مابقی در بخش فضای سبز این میدان هزینه شد.

وی با بیان اینکه پارک اردیبهشت شهرک ۲۲ بهمن کاشان در مساحتی بالغ بر ۳۸ هزار متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال ساخته و به بهره برداری رسید، خاطرنشان کرد: دیگر پروژه افتتاح شده احداث بازار روز شهرک خاتم الانبیا (ص) بود که با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال ساخته و به بهره برداری رسید.

شهردار کاشان با بیان اینکه مساحت این بازارچه در حدود سه هزار و ۲۰۰ مترمربع است، گفت: ۲۰ غرفه برای این بازارچه پیش بینی شده است که امیدواریم با افتتاح و بهره برداری از آن مردم منطقه می‌توانند از آن استفاده کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ