استقلال شوک مثبت می‌خواهد/ نگران صعود تیم ملی به جام‌جهانی نیستیم

اقتصاد ایران: کارشناس فوتبال با تاکید بر این که نماینده ایران در لیگ نخبگان آسیا به یک شوک مثبت برای بازگشت به شرایط مطلوب نیاز دارد در مورد تیم ملی گفت: نگران صعود این تیم به جام جهانی نیستیم.

فرشاد فلاحت زاده در گفت و گو با خبرنگار مهرو در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: ملی پوشان کشورمان نفرات با تجربه‌ای هستند که در تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند و هر کدام در تیمشان تأثیر گذار هستند. با توجه به نفراتی که تیم ملی دارد نباید نگران صعود به جام جهانی باشیم. سال‌ها پیش صعود به جام جهانی سخت بود که دو یا سه تیم از آسیا صعود می‌کردند اما با توجه زیاد شدن سهمیه آسیا و قدرت تیم ملی کشورمان نگران صعود نیستم و باید برنامه ریزی صحیح و دقیق برای حضوری پر قدرت در جام جهانی داشته باشیم.

انتخاب بازیکن سلیقه سرمربی است

وی در خصوص انتقادهایی که از انتخاب بازیکن در تیم ملی می‌شود گفت: همیشه بعد از انتخاب بازیکنان تیم ملی انتقاداتی نسبت به دعوت یا عدم دعوت صورت می‌گیرد که باید سرمربی پاسخگوی آن باشد. البته باید بپذیریم که جای چند بازیکن در تیم ملی خالی است که مهمترین بازیکن رامین رضائیان است که باید بپذیریم نبود او در تیم ملی کاملاً به چشم می‌آید و حضور او در تیم ملی می‌توانست کمک مفیدی به تیم ملی داشته باشد.

استقلال شوک مثبت می‌خواهد/ نگران صعود تیم ملی به جام‌جهانی نیستیم

استقلال اسیر اختلافات شده است

بازیکن سابق آبی پوشان تهرانی در خصوص وضعیت تیم استقلال گفت: آبی پوشان در شرایط بدی قرار دارند و هر روز اخبار نگران کننده از تیم شنیده می‌شود. در حالی که نکونام تلاش می‌کند تیم را به آرامش برساند عده‌ای به دنبال تخریب او و سایر اعضای کادر فنی هستند و ده‌ها مربی برای استقلال پیدا کرده اند و می‌خواهند جانشین نکونام کنند. از عدم جذب بازیکن انتقاد می‌کنند وقتی بازیکن جذب می‌شود او را مورد انتقاد قرار می‌دهند و در مجموع فقط به دنبال تخریب و حاشیه سازی هستند تا به مقصود خود برسند.

چرا مدیران استقلال صحبت نمی‌کنند

فلاحت زاده با انتقاد از عملکرد مدیران استقلال گفت: در شرایط سخت وظیفه مدیران هر تیمی است که با حمایت از کادر فنی و بازیکنان آرامش را به تیم برگزدانند اما در استقلال چنین اتفاقی نمی‌افتد. مدیران استقلال فقط بیانیه نصف و نیمه می‌دهند و بطور شفاف از سرمربی و سایر اعضای کادر فنی حمایت نمی‌کنند شاید هم منتظر اتفاقات دیگر هستند. مدیران تیم با رفتارشان نشان می‌دهند که تجربه روزهای سخت را ندارند و تنها با سکوتشان می‌خواهند خودرا بی طرف نشان دهند که این کار مشکلی از استقلال حل نخواهد کرد و بیشتر استقلال را به حاشیه خواهد کشاند. با توجه به شروع لیگ نخبگان استقلال به آرامش نیاز دارد و مدیران هلدینگ و هیئت مدیره و مدیرعامل با حضور در تمرین استقلال باید حمایت قاطع خودرا از تیم نشان دهند تا دیگر عده‌ای به خود اجازه ندهند علیه استقلال حاشیه سازی کنند.

استقلال شوک مثبت می‌خواهد

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار استقلال برابر الغرافه قطر در هفته اول لیگ نخبگان گفت: این بازی سرنوشت ساز خواهد بود که می‌تواند در آینده تیم بسیار تأثیر گذارباشد. برد برابر الغرافه یک شوک مثبت برای تیم خواهد بود و استقلال می‌تواند هم در لیگ نخبگان به آینده امیدوار باشد وهم با روح و روان خوب خود را آماده شروع مجدد لیگ برتر کند. اینجا وظیفه نکونام بسیار سنگین است او باید براساس شرایط الغرافه بهترین‌ها را به میدان بفرستد. استقلال بازیکنان تأثیر گذاری دارد که می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای داشته باشند. باید امیدوار باشیم با تمام مشکلاتی که استقلال با آنها دست و پنجه نرم می‌کند بتواند از زمان باقی مانده تا دیدار برابر الغرافه قطر بهترین استفاده را داشته باشد تا استقلال از این دیدار برنده از زمین بیرون بیاید.

استقلال شوک مثبت می‌خواهد/ نگران صعود تیم ملی به جام‌جهانی نیستیم

هواداران فریب نخورند

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: هواداران استقلال روزهای سختی را پشت سر گذاشته اند و نگران نتیجه گیری تیمشان هستند. درست است که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار نمی‌شود ولی نباید تیم را در شهر قدس تنها بگذارند. شاید عده‌ای از نتایج بدست آمده در لیگ برتر راضی نیستند اما باید به کادر فنی فرصت داد. نکونام مرد با تجربه‌ای است و می‌تواند در روزهای سخت با حمایت هواداران نتایج خوبی کسب کند. از مدیران استقلال هم می‌خواهیم تا در این روزهای پر حاشیه کنار تیم و کادر فنی باشند تا شاهد اتفاقات خوب در استقلال باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ