سرویس تبلیغات در روبیکای یکتانت

اقتصاد ایران: تبلیغات در روبیکا، یکی از راه‌های موثر برای افزایش مخاطب و فروش کسب‌وکارهای بومی و محلی محسوب می‌شود.

- اخبار بازار -

اگر شما هم به تازگی کسب و کار خود راه‌اندازی‌ کرده‌‌اید و مخاطبین شما در پیام رسان روبیکا فعالیت دارند، می‌توانید به این پیام‌رسان به چشم فرصتی کم‌نظیر برای رشد نگاه کنید. شما می‌توانید با کمک سرویس تبلیغات در روبیکای یکتانت، از این فرصت کمال استفاده را ببرید. برای آشنایی بیشتر با نحوه تبلیغات در روبیکا و مزایای آن، با ما همراه شوید.

تبلیغات در روبیکا چیست؟

روبیکا یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی داخلی است که با بیش از 40 میلیون کاربر، توانسته است از رقبا جلو بزند.به همین دلیل بسیاری از کسب‌وکارهای داخلی در سال‌های اخیر تلاش کرده‌اند تا از این پیام‌رسان به‌عنوان فرصتی برای پیشرفت و افزایش فروش استفاده کنند.

اگر کسب‌وکاری نوپا و کوچک دارید، می‌توانید از تبلیغات در روبیکا شروع کنید. این پیام‌رسان البته برای کسب‌وکارهای بزرگتر و قدیمی‌تر هم مناسب است اما بدون شک یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌روی صاحبان کسب‌وکارهای خانگی و کوچک‌تر خواهد بود.

برای تبلیغات در روبیکا باید در این پیام رسان عضو باشید. درواقع باید قبل از هر اقدامی، زیرساخت‌های تبلیغات در آن را فراهم کنید. شما می‌توانید در این پیامرسان کانال بسازید، صفحه روبینو راه‌اندازی کنید یا فروشگاه آنلاین راه استارت بزنید.

سپس نوبت به تبلیغات در روبیکا می‌رسد. شما می‌توانید با کمک  سرویس جدید یکتانت برای تبلیغات در روبیکا، به سادگی مخاطبین هدف خود را مشخص کنید و کمپین تبلیغاتی خود را استارت بزنید.

در روبیکا به چه روش‌هایی می‌توان تبلیغات کرد؟

روش‌های متعددی برای تبلیغات در روبیکا وجود دارد. شما می‌توانید از شرکت‌های پذیرنده تبلیغات بخواهید محتوای کانال شما را در صفحه اصلی روبیکا پین کنند.

یکی دیگر از روش‌های تبلیغات در روبیکا به این صورت است که بنر یا محتوای کانال شما به‌صورت رندوم در کانال‌های پرطرفدار و پر دنبال‌کننده نمایش داده شوند. شما می‌توانید انتخاب کنید که محتوای شما در چه اوقاتی از روز نمایش داده شوند و این گزینه به شما کمک خواهد کرد تا تبلیغات هدفمندتری داشته باشید.

از دیگر روش‌های تبلیغات در روبیکا می‌توان به تبلیغات ویدئویی اشاره کرد شما می‌توانید با تولید محتوای ویدئویی و درخواست تبلیغات، این امکان را داشته باشید که ویدئوی تبلیغاتی‌تان در فید خبری کاربران نمایش داده شود. همچنین می‌توانید با کانال‌های پرطرفدار ارتباط بگیرید و تبادل بنر و لینک داشته باشید.

البته ما توصیه می‌کنیم که اگر در ابتدای راه هستید، حتما از آژانس‌های تبلیغاتی و مشاوره متخصصین این عرصه کمک بگیرید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا با دریافت مشاوره دقیق، کمپین تبلیغاتی موفق‌تری داشته باشید و به نتیجه بهتری برسید.

چرا نباید از تبلیغات در روبیکا غافل شد؟ این نوع تبلیغات مناسب چه کسب‌وکارهایی است؟

قبل از هر چیزی، نیاز است که از مزایای تبلیغات در روبیکا بیشتر بدانید. شما می‌توانید با تبلیغات در روبیکا، علاوه‌بر بهره‌مندی از فرصت دسترسی به میلیون‌ها کاربر داخلی، از امکانات بی‌نظیری استفاده کنید که در ادامه خواهید شناخت:

  • امکان شخصی‌سازی تبلیغات مانند مشخص کردن محدوده جغرافیای نمایش تبلیغ، مشخص کردن ساعت تبلیغ و حتی محدود کردن تبلیغات به جنسیت و محدوده سنی کاربران،
  • هزینه مقرون به‌صرفه نسبت به تبلیغات در پلتفرم‌های بین‌المللی و درعین‌حال اثرگذاری مناسب،
  • امکان تعامل با مخاطبین از طریق نظرسنجی و پرسشنامه،
  • دریافت اطلاعات ارزشمند از اجرای کمپین از شرکت‌ تبلیغاتی برای سنجش میزان موفقیت کمیپن.

اما تبلیغات در روبیکا برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟ ما توصیه می‌کنیم هر کسب و کاری حداقل یک کانال در روبیکا راه‌اندازی کند، اما فعالیت تبلیغاتی در این پیام‌رسان و شبکه اجتماعی داخلی برای کسب و کارهای زیر گزینه عالی خواهد بود: 

  1. کسب و کارهایی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده‌اند و بودجه محدودی برای تبلیغات دارند، می‌توانند از فرصت تبلیغات در این پلتفرم استفاده کنند.
  2. کسب و کارهای بومی و محلی با محدود کردن تبلیغات به محدوده جغرافیایی خود، می‌توانند مشتریان محلی زیادی پیدا کنند؛ البته می‌توان با امکان نمایش تبلیغات در محدوده جغرافیایی گسترده‌تر، کسب و کار را گسترش داد و مشتریان بیشتری هم پیدا کرد.
  3. کسب و کارهای خدماتی یا آموزش هم می‌توانند با معرفی خدمات و محصولات خود در روبیکا، مشتریان خود را پیدا کنند و فروش را افزایش دهند.

به طور کلی هر کسب و کار مجازی و آنلاین، قادر خواهد بود با فعالیت در روبیکا و بازاریابی در این شبکه اجتماعی ایرانی، به تعداد قابل توجهی از مخاطبین و مشتریان موردنظر دست پیدا کند. 

معرفی سرویس جدید تبلیغات یکتانت؛ تبلیغات در روبیکا

سرویس جدید تبلیغات یکتانت که تحت عنوان روبیکا ادز راه‌اندازی شده است، به کسب و کارها کمک خواهد کرد تا خدمات و محصولات خود را در پیامرسان روبیکا به کاربران معرفی کنند. شما می‌توانید با کمک این سرویس، محتوای کسب و کار خود را در صفحه اول روبیکا و بالاتر از تمام پیام‌ها پین کنید و به این ترتیب به طیف وسیعی از مخاطبین این شبکه دسترسی داشته باشید.

مهم‌ترین ویژگی سرویس روبیکا ادز این است که هزینه آن براساس میزان دفعات نمایش محاسبه خواهد شد؛ این یعنی شما مطمئن خواهید شد که محتوای تبلیغاتی، برای کاربران واقعا فعال روبیکا نمایش داده می‌شود و هزینه‌ای که صرف تبلیغات کرده‌اید، منطقی و پربازده بوده است.

با کمک سرویس روبیکا ادز، این امکان را خواهید داشت که طی مدت زمانی کوتاه، اعضای کانال خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید و با هزینه‌ای منطقی، به افزایش درآمد و فروش قابل توجه برسید.

همچنین تیم پشتیبانی روبیکا ادز در تمام لحظات کنار شما خواهد بود تا چالش‌ها، سوالات و مشکلاتتان را به سادگی حل کند. شما می‌توانید با کمک این سرویس، به اطلاعات دقیق و ارزشمندی از نتایج کمپین خود دسترسی داشته باشید که برای استراتژی بازاریابی آینده شما هم بسیار راهگشا و مفید خواهد بود.

برای شروع کافیست روی لینک کلیک کنید و وارد صفحه اصلی سرویس روبیکا ادز شوید. کارشناسان به شما کمک خواهند کرد تا استراتژی تبلیغات خود را به شکل موثری طراحی و اجرا کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ