روغن ماهی بدون بوی بد، حالا در ایران تولید می‌شود!

اقتصاد ایران: محمدکریم رضایی، مدیر تحقیق و توسعه شرکت دانش‌بنیان، از معرفی محصول جدید «Smart Omega» خبر داد. این محصول، نخستین روغن ماهی با پوشش انتریک کوتد در ایران است که به‌طور ویژه برای رفع مشکل بوی بد ماهی طراحی شده و می‌تواند مشکلات مرتبط با مصرف روغن ماهی را حل کند.

به گزارش سلامت نیوز محمدکریم رضایی، مدیر تحقیق و توسعه شرکت دانش‌بنیان، اعلام کرد که «Smart Omega»، محصول جدید این شرکت، نخستین روغن ماهی انتریک کوتد در ایران است. وی توضیح داد که یکی از مشکلات اصلی مصرف‌کنندگان روغن ماهی، بوی ناخوشایند ماهی پس از مصرف این فرآورده است که معمولاً موجب قطع مصرف آن می‌شود.

رضایی توضیح داد که این بوی بد به دلیل باز شدن دارو در معده و بازگشت بوی ماهی به دهان است که باعث احساس مسمومیت می‌شود. اما با استفاده از تکنولوژی انتریک کوتد در «Smart Omega»، این مشکل برطرف شده است. روکش مقاوم به اسید معده باعث می‌شود که دارو تا رسیدن به روده دست‌نخورده باقی بماند و بوی بد به دهان بازنگردد.

مدیر تحقیق و توسعه افزود که این روش باعث می‌شود درصد بیشتری از اسیدهای چرب ماهی به روده وارد شود و در نتیجه جذب بدن بهینه‌تر گردد. «Smart Omega» به صورت سافت‌ژل تولید شده و می‌تواند از خروج ارز حدود ۲.۵ میلیون دلار جلوگیری کند. این فرآورده دارویی همچنین در کاهش علایم افسردگی، اضطراب، بهبود کیفیت خواب، کمک به سلامت پوست و مو، کاهش علایم سندرم پیش از قاعدگی و درمان کمبود توجه و تمرکز مؤثر است.

رضایی خاطرنشان کرد که نمونه‌های مشابه این محصول از کشورهای آمریکا و آلمان نیز وارد بازار ایران شده‌اند که همچنان با مشکل بوی بد در دهان مواجه‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ