دکتر نکست برنده محصول برتر دانش بنیان

اقتصاد ایران: در بیست‌ودومین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس که در تاریخ ۱۹ شهریور برگزار شد، سرویس هوش مصنوعی پزشکی دکترنکست به‌طور رسمی معرفی شد و به عنوان محصول برتر دانش‌بنیان انتخاب گردید. همچنین، شرکت دکترنکست به عنوان پیشگام در حوزه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش سلامت نیوز سرویس هوش مصنوعی پزشکی دکترنکست با بهره‌گیری از داده‌های مربوط به بیش از ۵۰ میلیون ویزیت و نسخه آنلاین و پرونده‌های الکترونیک سلامت، به بیماران این امکان را می‌دهد که با وارد کردن علائم بیماری خود، به‌طور هوشمند به پزشک متخصص مناسب ارجاع شوند. این سرویس همچنین به پزشکان اجازه می‌دهد تا اطلاعات اولیه و تشخیص‌های احتمالی بیماران را مشاهده کرده و فرآیند نوبت‌دهی آنلاین را سریع‌تر و کارآمدتر انجام دهند.

ویژگی بارز این سرویس، استفاده از داده‌های بومی بیماران ایرانی است که موجب دقت بیشتر در تشخیص‌ها و تطابق بهتر با نیازهای محلی می‌شود، برخلاف نمونه‌های خارجی که ممکن است این سطح از دقت را نداشته باشند. در این اجلاس که شامل ۱۱۹ محصول از ۸۰ شرکت دانش‌بنیان بود، سرویس دکترنکست به عنوان محصول برتر انتخاب شد.

لازم به ذکر است سرویس هوش مصنوعی پزشکی دکترنکست یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای این پلتفرم است که به پزشکان در تشخیص دقیق بیماری‌ها کمک می‌کند. این سیستم با دریافت علائم از بیماران و تحلیل آن‌ها با استفاده از بیش از ۶ میلیون حالت مختلف و پاسخ به حدود ۱۰ سؤال تخصصی، لیستی از تشخیص‌های احتمالی را ارائه می‌دهد. این سرویس هوشمند، بیمار را بر اساس علائم به متخصص مورد نیاز ارجاع می‌دهد و با این روش، از مراجعات غیرضروری جلوگیری می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ